#1
Zo zonde altijd dit, maar als de politie pas om 4uur om de hoek komt om het af te breken, en je veel geluidsoverlast creeerd, doe dan als organisatie ook gewoon tof en stop ermee. Vaak vind de politie het zelf ook kut om een rave af te breken, aangezien er zonder toezicht juist niemand gewelddadig doet als bij discotheken waar de meesten zich gewoon klemzuipen, komen voor sex en stoer lopen te doen in hun v-halsjes...Politie beeindigd illegale houseparty
De politie heeft gisterochtend in het Noord-Brabantse Zevenbergen een einde gemaakt aan een illegale houseparty. Het feest, waar zo'n vierhonderd mensen op af waren gekomen, zorgde voor een paar honderd meldingen van geluidsoverlast.
De politie ging rond 03.00 uur poolshoogte nemen bij het bosgebied aan de Dikkendijk waar het feest plaatsvond. De politie sommeerde de bezoekers voor 04.00 uur een eind te breien aan het feest. Er kwamen echter steeds meer feestgangers bij, waarna de politie de ME optrommelde en alle toegangswegen richting het gebied blokkeerde. Rond 09.00 uur kwam een einde aan het feest toen de politie de geluidsapparatuur onklaar had gemaakt. Er is niemand aangehouden.
Doe dan gewoon sportief, aangezien je dan ook je deks en gear weer mee naar huis kan nemen voor de volgende keer tot ze weer komen...
Aan de andere kant zouden er voor raves gewoon legale plekken moeten komen waar men gewoon tot het ochtendgloren door kan gaan. Liefde enzo...