Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverleden meisje (1) Hengelo had amfetamine in haar bloed

Overleden meisje (1) Hengelo had amfetamine in haar bloed

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#1
:'(
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het veertien maanden oude meisje dat op 12 oktober overleed in Hengelo, had een hoge concentratie amfetamine in haar bloed. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie naar aanleiding van berichtgeving in Tubantia.
De politie kwam vorig jaar donderdag 12 oktober af op een melding dat medische hulp nodig was voor het meisje in een flat aan de Theresiastraat. Het kindje werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht, maar kon niet meer worden gered.

Op de zitting donderdag voor de rechtbank van Almelo heeft de officier van justitie gezegd van drie mogelijke doodsoorzaken uit te gaan.


Het meisje kan zijn overleden als het gevolg van een overdosis amfetamine, dat is aangetroffen na toxicologisch onderzoek.

Een andere doodsoorzaak is weefselschade en bloedverlies. Volgens de woordvoerder van het OM zijn op het lichaam 39 bloeduitstortingen en inwendige bloedingen aangetroffen. Ook had het meisje scheuren in haar maag, lever en milt, meerdere gebroken ribben en een gescheurde tong.

Moeder
Verdachten zijn de 22-jarige moeder en haar 32-jarige partner. De man werd een week na de dood van het meisje aangehouden. Niet veel later werd ook de vrouw gearresteerd. De twee worden verdacht van doodslag.

De verdachten ontkennen, maar volgens het OM zijn zij de enigen die verantwoordelijk kunnen zijn voor de dood. Het voorarrest van de twee verdachten is met negentig dagen verlengd.

Het onderzoek naar de zaak is nog niet klaar. De behandeling van de zaak gaat op 17 april verder.

BRON

*Zoekt kotsende smiley.. Vreselijk. Vraag me af hoe ze dat binnengekregen heeft.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gruwelijk... Of aan t kind gegeven of niet goed opgeborgen die drugs en het kind heeft t gepakt. Echt heel erg. Ben benieuwd naar de uitspraak tzt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
naast de amfetamine was het meisje ook zwaargewond. wat in godsnaam heeft zich daar afgespeeld?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arm arm kindje....
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wtf echt, hier word ik wel droevig van.

SanneBanne zei:
Vraag me af hoe ze dat binnengekregen heeft.
Klik om te vergroten...
Borstvoeding wellicht.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Executie door een vuurpeleton , wil gerust meeschieten.
Dit raakt me diep !

☆
☆to_the_moon_and_back☆Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo triest

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."