Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBRACE YOURSELVES, DIABLO 2.1 IS COMING

BRACE YOURSELVES, DIABLO 2.1 IS COMING

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
https://www.nu.nl/games/6008371/overwatch-2-en-diablo-4-aangekondigd-op-blizzcon-2019.html

BIJNA 20 JAAR TE LAAT MAAR DIABLO 2.1 IS EINDELIJK IN DE MAAK, ACTIVISTION GAAT VOOR HET EERST IN 15 JAAR ORIGINAL CONTENT CREËREN DAT GEEN COPY PASTE IS OF CANDY CRUSH IS.

De grootste stap vooruit die Activision ooit heeft genomen sinds de Blizzard uitverkoopt op 4 August, 2009. World of Warcraft Patch 3.2.0. Is de rerelease van Classic. In dezelfde lijn wordt nu gepoogd Diablo 2 na bijna 2 decennia eindelijk maar toch alsnog in zijn oude glorie te herstellen.

Is het mogelijk dat deze zwarte blek in de gaming geschiedenis die in dezelfde lijn valt als EA dan toch nog iets van meerwaarde zal introduceren in deze wereld? Ik hou mij adem in. Maar voor nu, DIABLO 2.1 HYYYYPPPPPEEEEEE!

PS: ONLINE CONSOLE GAMING IS VOOR MENTAAL BEPERKTE MENSEN.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was lichtelijk onder invloed toen ik dit plaatste waardoor ik een typfout of twee heb gemaakt.

Blizzard bestaat technisch gezien al 10 jaar niet meer en daar moet Activision staan dus. Waar zal staat moet natuurlijk zag staan. Waar blek staat moet natuurlijk vlek staan. Ter bevordering van het correct delen van relevante informatie zou ik graag een willekeurige moderator willen vragen deze correcties toe te passen op mijn berichtgeving. Bij voorbaat dank.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."