Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsArrestatieteam haalt trippende tweeling van het balkon

Arrestatieteam haalt trippende tweeling van het balkon

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een arrestatieteam heeft twee trippende broers overmeesterd omdat ze al urenlang 'verward' naar de lucht stonden te kijken vanaf hun balkon.

www.nhnieuws.nl

Arrestatieteam haalt 'trippende tweeling' van balkon in Amstelveen: "Had simpeler gekund"

Arrestatieteam haalt 'trippende tweeling' van balkon in Amstelveen: "Had simpeler gekund"
www.nhnieuws.nl www.nhnieuws.nl
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Een arrestatieteam heeft twee trippende broers overmeesterd omdat ze al urenlang 'verward' naar de lucht stonden te kijken vanaf hun balkon.

www.nhnieuws.nl

Arrestatieteam haalt 'trippende tweeling' van balkon in Amstelveen: "Had simpeler gekund"

Arrestatieteam haalt 'trippende tweeling' van balkon in Amstelveen: "Had simpeler gekund"
www.nhnieuws.nl www.nhnieuws.nl
Klik om te vergroten...
Wat een overdreven reactie van de betrokken instanties. Ik snap dat 2 mensen op een dak eng is maar als ze bekenden zijn dan kun je daar toch rekening mee houden. Zet ze gewoon weer binnen neer en laat ze rustig verder trippen.

Aan de andere kant, niet echt een handige move van die 2. Niet echt een weloverwogen actie om de toegang naar zo'n dak open laten als je gaat trippen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker vrij land als je niet eens meer 6 uur op je balkon mag staan.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Lekker vrij land als je niet eens meer 6 uur op je balkon mag staan.
Klik om te vergroten...
Maar ze stonden te zingen en herrie te maken, dat is overlast om 6.00 ja. Maar ze zo meenemen terwijl ze bekend zijn is fucking onzin. Zet ze weer binnen en geef ze desnoods een boete maar dit slaat nergens op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."