Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTieners en 3-mmc

Tieners en 3-mmc

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja fijn spul is t wel maar niet iets voor zulke jonge mensen vind ik, toch straf goedje 😳
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Minderjarige levert drugs aan 12-jarige in Nunspeet en laat het opsnuiven: ‘zeer zorgelijk’

www.destentor.nl

Minderjarige levert drugs aan 12-jarige in Nunspeet en laat het opsnuiven; burgemeester pleit voor verbod op 3-MMC

De politie van Nunspeet is in actie gekomen nadat drugs werd gedeald door minderjarigen, in het centrum van het dorp. Onder meer een 12-jarige jongen bleek betrokken. De burgemeester hoopt dat het betreffende legale middel (3-MMC) snel wordt verboden.
www.destentor.nl www.destentor.nl
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is dit een mannier hoe mensen corona stress onderdrukken ofzo? Wat is er toch veel gezeur rond 3mmc.

Ik heb het zelf laatst geprobeerd en zo wild is dat middel nou toch ook niet?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Knuffelpanda zei:
Tja fijn spul is t wel maar niet iets voor zulke jonge mensen vind ik, toch straf goedje 😳
Klik om te vergroten...

Ik ben zelf wel van de overtuiging dat drugs iets is dat je beter pas kan doen na je 23ste ofzo. Als je hoofd een beetje tot rust is gekomen na de drukte van je ontwikkeling.

Maar om dat als excuus te gebruiken om alles illigaal te maken... terwijl tabak, drank en caffeine drankjes gewoon in de supermarkt te halen zijn...

Er zouden gewoon drugs winkels moeten komen waar geen kind een stap naar binnen mag zetten en voldoende voorlichting op school over middelen misbruik. ..
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Martinus zei:
Ik ben zelf wel van de overtuiging dat drugs iets is dat je beter pas kan doen na je 23ste ofzo. Als je hoofd een beetje tot rust is gekomen na de drukte van je ontwikkeling.

Maar om dat als excuus te gebruiken om alles illigaal te maken... terwijl tabak, drank en caffeine drankjes gewoon in de supermarkt te halen zijn...

Er zouden gewoon drugs winkels moeten komen waar geen kind een stap naar binnen mag zetten en voldoende voorlichting op school over middelen misbruik. ..
Klik om te vergroten...
Ben wel een voorstander hier van , zou de criminaliteit ook wel iets minderen lijkt me (maar kan ook volledig weer uit de pan gaan als je zulke winkels opent) en het massieve drugsgebruik onder minderjarige wat steeds jonger wordt overigens.

Heb van een ex-collega van me gehoord dat daar KINDEREN in de afwas staan bij het bedrijf (14/15 jaar) die af en toe gewoon hard drugs gebruiken in plaats van een drankje , vind dat best schokkend op zo'n jonge leeftijd.... moest er niet eens aan denken toen , had genoeg aan 3 glazen alcohol op m'n 15e hoor:wink:

PS: Ja ik weet dat alcohol ook een "drugs" is voor de mensen die dat wouden zeggen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."