#1
Tja fijn spul is t wel maar niet iets voor zulke jonge mensen vind ik, toch straf goedje 😳
Tja fijn spul is t wel maar niet iets voor zulke jonge mensen vind ik, toch straf goedje 😳
Ben wel een voorstander hier van , zou de criminaliteit ook wel iets minderen lijkt me (maar kan ook volledig weer uit de pan gaan als je zulke winkels opent) en het massieve drugsgebruik onder minderjarige wat steeds jonger wordt overigens.Ik ben zelf wel van de overtuiging dat drugs iets is dat je beter pas kan doen na je 23ste ofzo. Als je hoofd een beetje tot rust is gekomen na de drukte van je ontwikkeling.
Maar om dat als excuus te gebruiken om alles illigaal te maken... terwijl tabak, drank en caffeine drankjes gewoon in de supermarkt te halen zijn...
Er zouden gewoon drugs winkels moeten komen waar geen kind een stap naar binnen mag zetten en voldoende voorlichting op school over middelen misbruik. ..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."