#1
Tienduizenden mensen betogen voor versoepeling evenementensector
In zes steden in Nederland zijn zaterdag in totaal duizenden demonstranten de straat opgegaan voor het landelijke protest Unmute Us. Hiermee werd geprotesteerd tegen de coronamaatregelen die de evenementensector treffen. De betogers gingen de straat op in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht...
Ik was er helaas niet bij in Amsterdam maar wat is dit mooi 😍😍😍😍😍
Ben nu achteraf de beelden aan het bekijken, wat een mensen!!! 😍😍😍😍
Evenementenbranche protesteert: 'Als er niks gebeurt, gaan we stappen zetten' https://www.nu.nl/muziek/6152425/ev...s-er-niks-gebeurt-gaan-we-stappen-zetten.html
Tijd voor verandering, samen staan we sterk