#1
'Gevaarlijk epilepsie medicijn ' Wordt gewoon off-label voorgeschreven bij ptss en is niks gevaarlijks aan of je moet >5000mg slikken. Zo is paracetamol ook gevaarlijk. Wat een berichtgeving weerš¤£![]()
Gevaarlijk epilepsiemedicijn populair als drug bij daklozen en asielzoekers
Lyrica wordt al jaren gebruikt als medicijn, maar een groeiend aantal mensen gebruikt het recreatief. Het is zeer verslavend en in potentie levensgevaarlijk.nos.nl
Hiermee zeg ik overigens niet dat je meer dan 300-600mg per dag moet slikken maar het was even om een maat aan te geven.
In 2023 werd hier in Belgiƫ al over bericht :
Pregabaline: de daklozendrug waarvan het gebruik fors toeneemt | VRT NWS Nieuws
De verkoop van Pregabaline is de afgelopen jaren spectaculair gestegen. En toch is het medicijn weinig bekend bij het grote publiek. Pregabaline - ook wel "Lyrica" genoemd - is bedoeld voor mensen met epilepsie of zenuwpijnen. Maar het medicijn zou een euforisch roeseffect veroorzaken wat het al...