#1
Dit is niet echt mijn gebied (economie), maar dit is toch wel iets waar ik bang voor ben: verdwijnen van de middenklasse: steeds groter wordende kloof tussen arm en rijk.
Bang voor de toekomst van jongeren, al helemaal bang voor de toekomst van mijn oomzeggers.
Lijkt me slim om naar mensen als deze Gary Stevenson te luisteren.
"You will be in a relatively short time exactly where the UK is now"
Angstaanjagend.
O ja, mooie uit de comments:
Het is niet links en rechts, maar arm en rijk. Daar zit de echte kloof.
Bang voor de toekomst van jongeren, al helemaal bang voor de toekomst van mijn oomzeggers.
Lijkt me slim om naar mensen als deze Gary Stevenson te luisteren.
"You will be in a relatively short time exactly where the UK is now"
Angstaanjagend.
O ja, mooie uit de comments:
Het is niet links en rechts, maar arm en rijk. Daar zit de echte kloof.