Is een serotonine agonist en wordt gebruikt bij de behandeling van migraine. Het is 43 euro (!) voor 6 pillen.. Nou vroeg ik me af of dat een opiaat was?
#2
Nee valt volgens mij niet onder de opiumwet hoor.
Ik heb ik een apotheek gewerkt en ik heb het daar niet zien liggen in de opiumkast.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.