Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumservaring met kauwen van morfine tabletten?

ervaring met kauwen van morfine tabletten?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
dookmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
morfine tabletten met gereguleerde afgifte kun je voor een high m.i. het beste kauwen, de morfie die in het midden van de pil zit komt dan ineens vrij. zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
waarschijnlijk niet :rolleyes:
W
Wausly007Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dookman zei:
morfine tabletten met gereguleerde afgifte kun je voor een high m.i. het beste kauwen, de morfie die in het midden van de pil zit komt dan ineens vrij. zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Klik om te vergroten...

waa kan je die krijge dan ook via apotheek?sambal bei?
d
dookmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb ze van een kennis, krijg je alleen als je erg ziek bent, oxycontin kun je denk ik ook wel via www.onlinesolution4u.org bestellen, zie www.drugbuyers.com voor betrouwbare sites
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
Veel online dokters schrijven graag een recept uit :P


Met morfine kauwen heb ik niet veel ervaring, wel met xanax, sinds ik niet weet of je een tolerantie hebt kun je misschien beter wat duidelijker zijn en dan kan ik je wel antwoord geven denk ik, pb maar.
D
DubheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oxycontin kun je tot poeder vermalen, daarna snuiven. Zelf heb ik hier geen ervaring mee.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pillen met een retard werking snuif je beter niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."