#1
Zo... en nu wat tegenwicht!
Ik ben vandaag ontzettend happy!!! Donderdagavond had ik Naltrexonpil ingenomen omdat ik ineens erge trek kreeg, daar voelde ik me vervolgens heel kut onder ("Ik heb gefaald, ik ben een junk, waarom kan ik niet zonder? Pas als ik zonder kan, ben ik geen junk meer", etc.).
Die pil is nu inmiddels uitgewerkt en... ik heb geen trek meer. Klinkt misschien beetje TE blij, maar het is zo heerlijk om HELEMAAL VRIJ TE ZIJN!!!
Twee weken geleden ging ik voor n8je hotel met mijn man, we waren al een eind op weg en ineens schreeuwde ik, helemaal in paniek: "KUUUUUUUUUT, ik ben m'n Meet vergeten!!!" En gelijk erna d8 ik: Oh nee, dat hoeft niet meer, want ik ben CLEAN!!!
Iedereen die clean is (of wellicht niet clean van bijv. Meet, maar toch happy met zichzelf en zijn/haar kunnen omdat dit is wat jij wilde bereiken): LET'S CELEBRATE!!!
Laten we allemaal schaamteloos, totally and completely, genieten van het feit dat we het hoogst haalbare hebben bereikt!!!
Groetjes, R@r@
Ik ben vandaag ontzettend happy!!! Donderdagavond had ik Naltrexonpil ingenomen omdat ik ineens erge trek kreeg, daar voelde ik me vervolgens heel kut onder ("Ik heb gefaald, ik ben een junk, waarom kan ik niet zonder? Pas als ik zonder kan, ben ik geen junk meer", etc.).
Die pil is nu inmiddels uitgewerkt en... ik heb geen trek meer. Klinkt misschien beetje TE blij, maar het is zo heerlijk om HELEMAAL VRIJ TE ZIJN!!!
Twee weken geleden ging ik voor n8je hotel met mijn man, we waren al een eind op weg en ineens schreeuwde ik, helemaal in paniek: "KUUUUUUUUUT, ik ben m'n Meet vergeten!!!" En gelijk erna d8 ik: Oh nee, dat hoeft niet meer, want ik ben CLEAN!!!
Iedereen die clean is (of wellicht niet clean van bijv. Meet, maar toch happy met zichzelf en zijn/haar kunnen omdat dit is wat jij wilde bereiken): LET'S CELEBRATE!!!
Laten we allemaal schaamteloos, totally and completely, genieten van het feit dat we het hoogst haalbare hebben bereikt!!!
Groetjes, R@r@
