Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Zing ik ai ai happy happy jee!!!"

"Zing ik ai ai happy happy jee!!!"

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo... en nu wat tegenwicht! :wink:

Ik ben vandaag ontzettend happy!!! Donderdagavond had ik Naltrexonpil ingenomen omdat ik ineens erge trek kreeg, daar voelde ik me vervolgens heel kut onder ("Ik heb gefaald, ik ben een junk, waarom kan ik niet zonder? Pas als ik zonder kan, ben ik geen junk meer", etc.).

Die pil is nu inmiddels uitgewerkt en... ik heb geen trek meer. Klinkt misschien beetje TE blij, maar het is zo heerlijk om HELEMAAL VRIJ TE ZIJN!!! :grin:

Twee weken geleden ging ik voor n8je hotel met mijn man, we waren al een eind op weg en ineens schreeuwde ik, helemaal in paniek: "KUUUUUUUUUT, ik ben m'n Meet vergeten!!!" En gelijk erna d8 ik: Oh nee, dat hoeft niet meer, want ik ben CLEAN!!!

Iedereen die clean is (of wellicht niet clean van bijv. Meet, maar toch happy met zichzelf en zijn/haar kunnen omdat dit is wat jij wilde bereiken): LET'S CELEBRATE!!! :rockband: :rockband: :rock:

Laten we allemaal schaamteloos, totally and completely, genieten van het feit dat we het hoogst haalbare hebben bereikt!!!

Groetjes, R@r@ :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laten we het vieren door gezamelijk de vredespijp te roken :wink:

Overigens ben ik ook zeer gelukkig met het vooruitzicht wat de toekomst allemaal mogelijk is, dankzij die ene mini-stap drie jaar geleden.

Hoezee!
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Of zoals Ronald Giphart (ja, van "Ik ook van jou") zo treffend formuleerde: "Laten we samen vredesPIJPEN" :grin:

(Tja Speeseend, ik zei al dat er in mijn hersens VEEL veranderingen zijn geweest... :grin: :grin: :grin: )

Hoihoi! :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#4
"I want to travel as far as I can go,
I want to reach the joy that's in my soul,
And change the limitations that I know,
And feel my mind and spirit grow,

I want to live, exist, to be,
and hear the truths inside of me."


Uit: Dyer, W., Niet morgen, maar nu
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb mezelf over een grens moeten zetten om zulke ''suffe'' boeken te lezen. Maar uiteindelijk ben ik blij dat ik het nu gedaan heb en niet morgen!

Lezen waarom je denkt zoals je denkt, erg nuttig. En je kan er mee doen wat je wil, desnoods geen drol :)
f
february1791Lid
01-01-2024, 00:00
#6
a

potiskanje, tako lepo temo dobro delovno mesto

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."