#1
Beste lezers van dit forum,
Ik ben een regelmatige en "getrainde" gebruiker des heroines. Ik loop de laatste tijd echter steeds vaker tegen een terugkomend probleem aan: een aantal uur na de consumptie krijg ik erge maagkrampen en het is al ettelijke malen voorgekomen dat mijn maaginhoud in mijn onderbroek belandt ik heb dit probleem nooit gehad dus mijn vraag is ligt dit aan de kwaliteit van het spul of heeft er iemand misschien een tip voor me om dit te voorkomen?. Het is namelijk erg onprettig![:wink:]()
Ik ben een regelmatige en "getrainde" gebruiker des heroines. Ik loop de laatste tijd echter steeds vaker tegen een terugkomend probleem aan: een aantal uur na de consumptie krijg ik erge maagkrampen en het is al ettelijke malen voorgekomen dat mijn maaginhoud in mijn onderbroek belandt ik heb dit probleem nooit gehad dus mijn vraag is ligt dit aan de kwaliteit van het spul of heeft er iemand misschien een tip voor me om dit te voorkomen?. Het is namelijk erg onprettig