Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspsychose?

psychose?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een aantal jaar geleden zat ik in een instelling.
Daarnaast was er een boerderijtje waar papaver groeide.
Dus plukte ik de bol.
Ik heb de opium laten drogen op een blaadje.
En daarmee een sigaret gerold en dan opgerookt.
Van die dag zelf weet ik verder niets meer.
Toen werd ik de dag erna wakker in de isolatie , men zei mij dat ik een psychose had.
Maar zo voelde het niet , ik was enorm moe , viel constant in slaap.
Mijn dromen verwarde ik met realiteit.
En naar wat ik heb gelezen zit een psychose wel helemaal anders in elkaar.
Kan iemand me zeggen wat ik dan wel gehad heb?
Gewoon blijven hangen in de opium?

Ik zal een voorbeeldje geven van wat ik me nog kan herinneren :
Ik lag in de isolatie , deed mijn ogen dicht en zag iemand binnen komen.
Ik besloot het op lopen te zetten , ik liep en ik liep.
Tot op een punt waar ik me niet meer kon orienteren.
Daar stopte ik en keek ik verward rond.
Ik deed mijn ogen open , en lag nog steeds in de isolatie zonder dat al die dingen echt gebeurd zijn.
Dat moment kreeg ik ook 5 mg risperdal en akineton (weet niet meer hoeveel) en nog een ander middel.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik verplaats deze even naar de opiaten...
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Marla Singer zei:
Ik verplaats deze even naar de opiaten...
Klik om te vergroten...

Ok , bedankt.
Ik wist niet waar deze te plaatsen. :)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
endor zei:
Marla Singer zei:
Ik verplaats deze even naar de opiaten...
Klik om te vergroten...

Ok , bedankt.
Ik wist niet waar deze te plaatsen. :)
Klik om te vergroten...

Welcome to the Dark Side, my friend..
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
speeseend zei:
endor zei:
Marla Singer zei:
Ik verplaats deze even naar de opiaten...
Klik om te vergroten...

Ok , bedankt.
Ik wist niet waar deze te plaatsen. :)
Klik om te vergroten...

Welcome to the Dark Side, my friend..
Klik om te vergroten...

I'm not in the dark side , the dark side is in me , my friend.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je weet wel dat niet elke Papaver-soort geschikt is om te roken? Misschien ben je 'vergiftigd' waardoor die psychose om de hoek kwam kijken?

Bij mijn weten blijf je in geen geval 'hangen' in Opiaten.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
speeseend zei:
Je weet wel dat niet elke Papaver-soort geschikt is om te roken? Misschien ben je 'vergiftigd' waardoor die psychose om de hoek kwam kijken?

Bij mijn weten blijf je in geen geval 'hangen' in Opiaten.
Klik om te vergroten...

Ochja , ik heb er zelf eigenlijk geen idee van welke papaver soort het was.
Ik was nogal haastig/ongeduldig in die tijd.
Vandaar mijn impulsieve besluiten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."