#1
Ik kan gewoonweg niet slapen dan. Zeker bij tramadol lig ik gewoon wakker, benzo's werken dan niet meer.
zazzoo zei:Ben ik een uitzondering of zijn er nog meerdere mensen die van opiaten net het omgekeerde effect krijgen. Ik ben nu bv nog wakker door de tramadol (het is 6uur in de ochtend) bij codeïne en morfine net hetzelfde.
De typische kwaaltjes heb ik wel, jeuk moeilijk kunnen plassen en moeilijk kunnen schijten en geen honger hebben.Maar slaperig NEEN.
zazzoo zei:Ik kan gewoonweg niet slapen dan. Zeker bij tramadol lig ik gewoon wakker, benzo's werken dan niet meer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."