Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk word niet moe van opiaten?!

Ik word niet moe van opiaten?!

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan gewoonweg niet slapen dan. Zeker bij tramadol lig ik gewoon wakker, benzo's werken dan niet meer.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben ik een uitzondering of zijn er nog meerdere mensen die van opiaten net het omgekeerde effect krijgen. Ik ben nu bv nog wakker door de tramadol (het is 6uur in de ochtend) bij codeïne en morfine net hetzelfde.
De typische kwaaltjes heb ik wel, jeuk moeilijk kunnen plassen en moeilijk kunnen schijten en geen honger hebben. :) Maar slaperig NEEN.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tramadol is niet zo vreemd aangezien het ook een noradrenerge werking heeft.

Wat betreft die andere zou ik het niet weten. Ik zou alleen niet spreken van een tegenovergesteld effect alleen omdat je er niet slaperig van word.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
zazzoo zei:
Ben ik een uitzondering of zijn er nog meerdere mensen die van opiaten net het omgekeerde effect krijgen. Ik ben nu bv nog wakker door de tramadol (het is 6uur in de ochtend) bij codeïne en morfine net hetzelfde.
De typische kwaaltjes heb ik wel, jeuk moeilijk kunnen plassen en moeilijk kunnen schijten en geen honger hebben. :) Maar slaperig NEEN.
Klik om te vergroten...

Ik word er ook niet echt moe van, ik waardeer mijn slaap sowieso altijd wel.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
zazzoo zei:
Ik kan gewoonweg niet slapen dan. Zeker bij tramadol lig ik gewoon wakker, benzo's werken dan niet meer.
Klik om te vergroten...


ok, ik heb wel heel vaak dat ik heel licht slaap, veel dingen om me heen wel mee maak maar ergens slaap ik wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."