#1
hallo allemaal,
ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die na het stoppen met heroine een enorme hang hadden naar een adrenalineboost, de depressie kennen we denk ik allemaal wel, iig na een jarenlange verslaving, maar ik bedoel echt spanningen zoeken.
toen ik 5 jaar geleden met bruin stopte heb ik de idiootste dingen gedaan, ruzies uitlokken met wie dan ook, midden op straat skeleren om te kijken wie er eerder opzij ging, auto´s of ik,
bungee jumpen, vreemdgaan en naar sexparty´s kortom vanalles.
ik was als kind ook wel zo maar niet zo erg.
het heeft al met al zo´n 4 jaar geduurd voordat ik mijn manisch/depressieve gedrag wat onder controle had m b v een geweldige therapeut, die me erop heeft gewezen dat als je altijd veel stress hebt gehad moet leren leven zonder.
ondertussen slik ik nu 25 dgn geen methadon meer en heb ik de indruk dat mijn leven aardig in balans is, nieuwe vriend ander huis en binnenkort een andere baan.
dat ik een stuitebal ben weet ik en daar heb ik me bij neergelegd maar wel een cleane![:grin:]()
ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die na het stoppen met heroine een enorme hang hadden naar een adrenalineboost, de depressie kennen we denk ik allemaal wel, iig na een jarenlange verslaving, maar ik bedoel echt spanningen zoeken.
toen ik 5 jaar geleden met bruin stopte heb ik de idiootste dingen gedaan, ruzies uitlokken met wie dan ook, midden op straat skeleren om te kijken wie er eerder opzij ging, auto´s of ik,
bungee jumpen, vreemdgaan en naar sexparty´s kortom vanalles.
ik was als kind ook wel zo maar niet zo erg.
het heeft al met al zo´n 4 jaar geduurd voordat ik mijn manisch/depressieve gedrag wat onder controle had m b v een geweldige therapeut, die me erop heeft gewezen dat als je altijd veel stress hebt gehad moet leren leven zonder.
ondertussen slik ik nu 25 dgn geen methadon meer en heb ik de indruk dat mijn leven aardig in balans is, nieuwe vriend ander huis en binnenkort een andere baan.
dat ik een stuitebal ben weet ik en daar heb ik me bij neergelegd maar wel een cleane
