#1
Afsplitsing van http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=46&t=47607&p=1139165#p1138590
maar ik kan alleen maar hopen dat het nou is wat minder wordt,ik wil wel snel zonder uitgebreide verhalen vertellen wat ik heb, laat ik er wel een paar weg,ME/CVS FIBROMYALGIE, ARTROSE, SPASMOFILIE,ALLS IS ZO'N BEETJE AAN HET VERKALKEN,KNIEEN OPERATIE SCHOUDEROPERATIE STUK BOT ERUIT GEHAALD,OOK VAN HET SLEUTELBEEN AF,EN SCHERPE UITSTEEKSELS AFGEKAPT,HEUP 7VERSLETEN WERVELS,CARPAALTUNNELSYNDROOM,TENNISARM ENZ. complete uitvallen ,en totale verkrampingen, war nu wel lastig is nu mijn man bij me weg is,maar helaas ik wordt steeds weer wakker, ze willen me nog niet,je moet maar zo denken,de hel daar leven we nu in,dus we gaan wel allemaal naar de hemel
NEE OXYCONTIN IS MORFINE IN TABLETVORM,EN ZOU OOK NOGMET REGULIERE AFGIFTE KUNNEN ZIJN,MAAR OXYNORM,HEB IK HIER IN MIJN HAND,IK HEB ER DOZEN VOL VAN,DIT IS EEN NOG ZWAARDER MIDDEL DAN MORFINE,MAAR HET HAALT BIJ MIJ NIETS UIT,KRIJG ER ALLEEN MAAR HOOFDPIJN VAN, IK BLIJF DUS MAAR SPUITEN MET MORFINE, IK ZIT NU INPLAATS VAN 8 OP DE 10X PER DAG,DE NEUROLOOG WAS ER AL BANG VOOR, MAAR WAT DE MEESTE MENSEN DENKEN, IS HOE HOGER HOE SLECHTER ,DIT IS NIET ZO BIJ MORFINE,JE KUNT ERG HOGE DOSERINGEN GEVEN ALS HET NODIG IS, DE MENSEN ZIJN BANG VAN EEN NAAM,OMDAT HET OM EEM OPIAAT GAAT,HELAAS WEET IK ER WAT VAN,VANWEGE HET LANGE GEBRUIK,EN IN ALLE SOORTEN GEPROBEERD TE HEBBEN, zo heb je ook de pleister fenthanyl wat wordt gegeven aan mensen die in het laatste stadium kunnen zijn,en die pleister kunnen ze ook erg hoog geven, ik heb dit een tijd gehad,maar de dokter gaf me gelijk, want geen mens is het zefde ik reager veel beter op morfine,niet dat de pijn dan weg is,ik zou niet weten hoe dat zou voelen zonder pijn te leven,het lijkt me geweldig, maar die pleister was zo heel hoog opgehoogd,dat we weer terug zijn gegaan naar morfine, de dokter is er niet zo voor,maar ik heb hem gezegd,wetende wat ik allemaal mankeer, dokter wat maakt het eigenlijk nog uit, ik ben nu net 60 jaar geworden,en loop al 40jaar met pijn,eerst schouders en steeds kwam er wat bij,nu hebben de ziektes namen gekregen,maar dat verhaal wordt te lang,en ik denk dat hier niemand op zit te wachten om dat te lezen,maar zo zit het dus in elkaar,ik vind dat ze erg spastisch doen als je het woord morfine gebruikt, o ja maar dat is ernstig hoor bla bla , ik heb een aanval een keer gekregen,toen zei de weekend arts nou hier zal ze wel gauw van slapen,ja zei mijn toenmalige man nog,reken er maar niet op, ik ben daar niet trots op of zo ik vind het vreselijk die pijnen, maar die hele grote spuit deed dus.....niets,stomverbaasd was hij,durfde ook niet meer te geven, ik moest s'maandags maar naar mijn eigen huisarts gaan,want als morfine niet helpt dan is de koek gauw op,want je bent geen patient van de weekend dokter, en die maakt dit niet veel mee.EzraGonzo zei:Oxy's lijken me op Oxycontin en/of Oxynorm te duiden...
Morphine is overduidelijk morfine... zowat het zelfde in het Nederlands dus.
Die andere weet ik niet maar google heeft ongetwijfeld antwoord.
Succes!
Aanvulling; ik zie nu dat je (lijkt me) eerder gist naar "gebruiksers namen" zoals bruin of horse voor hero... denk ik dat je bedoelt. Sorry dan voor mijn post die niet echt waardevol blijkt.
maar ik kan alleen maar hopen dat het nou is wat minder wordt,ik wil wel snel zonder uitgebreide verhalen vertellen wat ik heb, laat ik er wel een paar weg,ME/CVS FIBROMYALGIE, ARTROSE, SPASMOFILIE,ALLS IS ZO'N BEETJE AAN HET VERKALKEN,KNIEEN OPERATIE SCHOUDEROPERATIE STUK BOT ERUIT GEHAALD,OOK VAN HET SLEUTELBEEN AF,EN SCHERPE UITSTEEKSELS AFGEKAPT,HEUP 7VERSLETEN WERVELS,CARPAALTUNNELSYNDROOM,TENNISARM ENZ. complete uitvallen ,en totale verkrampingen, war nu wel lastig is nu mijn man bij me weg is,maar helaas ik wordt steeds weer wakker, ze willen me nog niet,je moet maar zo denken,de hel daar leven we nu in,dus we gaan wel allemaal naar de hemel