Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosering morfine - recreatief

Dosering morfine - recreatief

2 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FritzVanDenB.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Besten,

Recentelijk verkreeg ik een handvol medicinale glazen buisjes met 10mg injecteerbare morfine hydrochloride. Het plan is ermee te doen waarvoor ze bedoeld zijn, maar dan recreatief in plaats van voor pijnbestrijding. Onderhuids lijkt me zonde, dus ik vermoed dat intraveneus de weg is. Ik ben geen opiaatgebruiker en heb dus geen tolerantie. Wel gebruikte ik in het verleden incidenteel enkele malen opiaten in pilvorm, zonder medisch problematische reacties (en vele andere soorten drugs uit elke mogelijk 'groep' middelen, ook zonder noemenswaardige medische problemen). Graag zou ik een stevig effect ervaren, maar wil uiteraard geen overdosis.

Ik ben een man van midden dertig, weeg 70kg, ben gezond, sport veel, drink wel (niet dagelijks), maar zal dat in combinatie beperken tot maximaal een enkel biertje. Mijn hartslag is van nature laag, maar dat schijnt geen teken van een probleem (eerder het tegendeel, laat ik me vertellen).

Wie heeft er ervaring of tips mbt dosering, of kan me vertellen wanneer ik merk eventueel een (te) hoge dosis binnen te hebben? Is een plezierig effect 'veilig', dwz voelt elke overdosis naar, of kan je ook als het ware 'ongemerkt' in de probleemzone geraken?

Hartelijk dank, met vriendelijke groeten,

Fritz
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom Frits,

helaas heb ik geen ervaring met Morfine, en kan je dus niets aanraden op dit gebied.
Het is goed dat je dit met beleid wilt doen want zeker wanneer je opiaten niet echt gewend bent, lees verslaafd eraan bent, is het inderdaad raadzaam om eerst je goed voor te lichten.

Nu is het de laatste tijd wat rustig op dit Opiaten forum, dus ik hoop dat je snel toch een reactie krijgt. Wilde je enkel even welkom heten en laten weten dat je topic zowiezo gelezen wordt.

groetjes,
L
LatinaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dude.... wees niet zo verschrikkelijk idioot! Sorry dat ik dit zeg.... maar als je even op google kijkt je zou zullen zien dat intraveneus SUPER gevaarlijk is.... je MOET met een machine erbij doen en dat doen ze alleen in ziekenhuis via een infusie... ik gebruikte tot 1 week geleden 2 injecties per dag.

1- ik snap niet waarom zou je morfine gebruiken als recreationeel drug. je spelt me je leven... zeker als je 0 tolerantie hebt.
2- zou je dit toch willen doen dan doet het niet alleen... en zoek iemand die voor jou oppas.. veiligheid ga als eerste.
3- als je zo graag met je leven wilt spelen dan let op: IM ( intramusculair ) op je been... bovenbeen niet op je arm of je buik nee je bovenbeen. spuiten. binnen 15-30 mins zou werken. als je wilt proberen dan niet meer dan 1cc injecteren en let op als het morfine is met vertradge afgifte of inmediat afgifte dat maakt de verschilt. zoek iemand die jou kan prikken, gebruikt de correcte naalden en handel de medicijn op de correcte manier. let op... kan zijn dat je allergisch reactie krijg. dat je een verdof gevoel voelt, en dat je voelt dat je niet goed kan adem, let op je hartslag en let op voor en OD ( Overdosis) dit kan gebeuren.

enfin mijn 2 cents

weest bewust dat morfine zwaar verslaven is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."