Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon vraag

Oxycodon vraag

1 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
q
qpo666Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste vriendjes en vriendinnetjes,

Onlangs heb ik 10 stuks Oxycodon HCL Aurobindo 5mg weten te bemachtigen.

Nou was ik van plan om deze binnenkort te gaan nuttigen samen met een vriend van mij.

Ik heb al wat rondgelezen hier en daar, en zat te denken om beiden 5 capsules te vermalen en op te drinken met sinaasappelsap.

Dit zou betekenen dat wij beiden een directe dosis van 25mg nemen. Volgens andere forums een prima dosis voor beginners. (Volgens sommige mensen kan er dan nog prima een jointje bij, als je maar niet aan de alcohol gaat.)

Nu ben ik benieuwd wat je dan precies zou voelen en hoelang de 'high' aan zou houden.

Iemand ervaring of tips? Wij zijn beiden geen opiaten gebruikers en hebben dus 0 tolerantie.

Alvast bedankt!

Greetz,

Marcell
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee,

(beetje late reactie maarja)

Ik heb de direct afgifte gehad. Deze waren 5 mg per stuk. Had er samen met mijn vriend uiteindelijk 3 genomen en ik ging wel aaridg hard (15 mg dus). Mijn vriend werd zelf voor een minuutje of twee even misselijk.

Ik ben verder geen expert in welke pillen wel en geen verlengde afgifte hebben maar met google zou dat wel op te lossen zijn. Of 25 mg een goede starters dosis is? Tja ik had hem niet kunnen nemen. Voor mensen met tolerantie hierop is het weer een kinder dosis.

Ik zou gewoon oppassen met het vermalen van deze pillen en dan 5 keer de gebruikelijke dosis nemen (vermaald!) klinkt nogal iets te veel voor de eerste keer.


Als je het al heb gedaan...hoe ging het?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."