Omdat dit nogal dicht tegen huisregel 1 aan schuurt.
#2
Hoi,
Ik weet dat ik hiermee aan het randje van de forumregels zit, maar...
Aangezien de moderne mens vooral schrikbarend opkijkt als het woord heroine genoemd wordt en je niet bepaald op straat en bij vrienden wilt lopen pronken met je ervaringen, kan ik me voorstellen dat de grote-stad-heroine-gebruiker anno 2018 slechts een eenzaam hoopje filosoof is geworden.
Tijd voor versterking en verzoening!
Ik wil voor de verandering eens met een andere gebruiker samenkomen en onze ervaringen zowaar bespreken.
Als tiener heb ik mezelf gek gemaakt met vragen over de magische geheimen van de psilo-paddestoel... tegenwoordig ben ik bevangen door het nastreven van de ultieme opium-high en begin langzaam tot de conclusie te komen dat die high allang achter mij ligt. Dit geeft stof tot nadenken van waar ik (we) in godsnaam mee bezig ben/zijn!
Mag dat? Laat een bericht achter na de ENTER
#3
Ik zie niet in waarom dit niet zou mogen.
Het delen van ervaringen lijkt me juist een van de doelen van deze site.
#4
Iemand die nog wat te doen zoekt deze zwoele Pinksterdag?
#5
Nou ik sta al 2 jaar droog gewoon omdat ik geen goeie vind out ik weet het is beter zo .maar toch heb te veel lichamelijke pijn .
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.