Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroïne rectaal?

heroïne rectaal?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Kun je bruin in een capsule slikken en of anaal/rectaal nemen?
Neemt je lijf dat op?
(Ik heb gezocht op forums maar vondt niks)

Is het forum veranderd vandaag? Het ziet er anderds uit..
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koekie monster zei:
Kun je bruin in een capsule slikken en of anaal/rectaal nemen?
Klik om te vergroten...
Via muscus membraan werkt de opname van Diacetylmorfine waarschijnlijk het meest optimaal waarin rectaal en nasaal als het goed is niet veel zouden moeten verschillen van elkaar. Maar waarom neem je het niet gewoon nasaal zoals de meeste mensen? Van wat ik mij herinner is het helemaal niet vervelend op de neus.
Koekie monster zei:
Is het forum veranderd vandaag?
Klik om te vergroten...
Klopt.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dank je wel.
Gister avond dacht ik hier over na.
Je kunt spuiten, en snuiven dus dacht ik, ook in je poepert? En als capsule slikkken?
Is de dosis dan het dezelfde?
Gewoon vraagje hoor, ben nogal naïef hierin ^^

Ik vindt de nieuwe uiterlijk helemaal niks.
Flink wennen dit.
Ik ben het er niet mee eens :thinking:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Koekie monster zei:
En als capsule slikkken?
Klik om te vergroten...
Werkt ook wel al is mij verteld dat de biobeschikbaarheid bij oraal gebruik wellicht iets lager kan liggen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jmths zei:
Werkt ook wel al is mij verteld dat de biobeschikbaarheid bij oraal gebruik wellicht iets lager kan liggen.
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat de biobeschikbaarheid rond de 20-40% slechts was/is. Ken niemand die heroïne oraal neemt in ieder geval door deze reden.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
25tolife zei:
Ik dacht dat de biobeschikbaarheid rond de 20-40% slechts was/is. Ken niemand die heroïne oraal neemt in ieder geval door deze reden.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat die percentages iets overdreven zijn vanuit wenselijk denken, maar inderdaad.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Das wel echt zonde.
Waar gaat dan veel verloren?
In de darmen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vooral de lever breekt het behoorlijk af zover ik weet. Daarom is roken snuiven of zelfs IV is een stuk intenser
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#9
25tolife zei:
Vooral de lever breekt het behoorlijk af zover ik weet. Daarom is roken snuiven of zelfs IV is een stuk intenser
Klik om te vergroten...
Oooh ok.
Dank je! Interessant.
Maar hoe werken zetpillen dan?
Is de medicatie daarvoor speciaal ontwikkeld om goed opgenomen te worden?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Koekie monster zei:
Oooh ok.
Dank je! Interessant.
Maar hoe werken zetpillen dan?
Is de medicatie daarvoor speciaal ontwikkeld om goed opgenomen te worden?
Klik om te vergroten...
Inderdaad net als sommige drugs zie het topic wat ik heb gemaakt in Drugs algemeen. (Pluggen voor dummies)
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#11
25tolife zei:
Inderdaad net als sommige drugs zie het topic wat ik heb gemaakt in Drugs algemeen. (Pluggen voor dummies)
Klik om te vergroten...
Thanks! Wist niet dat dat pluggen heette ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."