In het kort: Zit op dagelijks 35mg methadon na een start te hebben gemaakt met 40 methadon na een 6-8 tal maanden oxycodon-heroïne gebruikt te hebben.
Nu twijfel ik vannacht gigantisch.
Werd kortademig en wat hartkloppingen.
Schoot me te binnen, 2x je medicatie gehad in te korte periode
Heb ze uitgeteld wat ik nog heb, en heb nog voor 9 dagen liggen en hoort dus 10 te wezen.
Afgelopen vrijdag voor 14 dagen mee gekregen.
Ben wat kortademig lijkt wel en beetje lui na hele weekend geslapen te hebben tot vanmiddag een uur of 14:00 - 15:00.
Moet wel toegeven dat vnd en vannacht wat coke gebruikt is, dit maakt mij ook niet alerter of dergelijke.
Ernstig een te gauwe dosis metha genomen te hebben?
Zoals Legio al zegt, niets om jezelf druk over te maken, idd er van genieten en misschien een week doosje aanschaffen zodat je precies kunt zien wat je hebt ingenomen, geen jeuk gehad? En natuurlijk op tijd de nieuwe aanvragen want je komt voor een dag te kort!
#5
Goed advies..
Op Tijd zorgen voor de aanvulling.
Want als je ineens een dag moet overslaan, dan kan ik je garanderen dat je die dag zonder je je hele verdere leven blijft onthouden!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.