Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssuboxone & ketamine

suboxone & ketamine

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
z
zwevend muisjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen!

Ik ben nieuw op het forum en wou hier even een vraagje stellen.
Ik zit momenteel op een onderhoudsdosis suboxone die gestabiliseerd is op 8mg.
Ik ben heb momenteel geen last van cravings naar Heroine of ocy (mijn probleemproducten).
Onlangs van mn vriend een beetje ketamine gekregen en hij ligt nu in de kast te roepen..
Als ik 24 uur geen Suboxone heb gebruikt lijkt het me wel veilig om de ketamine te gebruiken.. wat denken jullie?

Alvast bedankt voor jullie tijd, geniet nog van jullie Zaterdag !!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 advies. Begin er niet aan.
z
zwevend muisjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
1 advies. Begin er niet aan.
Klik om te vergroten...
aan?
M
Mr. JummyLid
01-01-2024, 00:00
#4
zwevend muisje zei:
aan?
Klik om te vergroten...
zwevend muisje zei:
ketamine te gebruiken..
Klik om te vergroten...
z
zwevend muisjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja ik waardeer jullie waarschuwing echt hoor, maar ik gebruik al jaren ketamine, echter enkel om de zoveel maanden want anders is het zeer verslavend.
ik ben echter nog niet zolang op de suboxone en vroeg me gewoon af of het kan nadat ik 24 uur geen suboxone meer heb gebruikt.

groetjes.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je mag je Suboxone toch niet overslaan? Dan krijg je toch weer van die cravings en loop je toch risicos die je voorlopig even beter niet kunt nemen?
z
zwevend muisjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik een dagje geen suboxone neem krijg ik nog geen ontwenningsverschijnselen, dat is pas na 2-3 dagen..
z
zwevend muisjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar jullie hebben gelijk ik kan het beter zo laten, bedankt voor jullie antwoorden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."