#1
Mwa valt mee, mijn start dosis is 40mg (2x 20mg) maar ik heb wel een opiaat tolerantie.kan je hier ook vies hard op weg spacen of? hou zelf eig meeste van hallucinaties. al heb ik dat niet vaak meer vooral sinds ik rc's doe.
4-aco-med was dan wel echt fkin awesome. had niet verwacht dat dat zo hard inkickte aangezien ik truffels wel gewend ben was dat wel echt een hele ervaring opzich alleen jammer dat je er zo贸n lange tijd tussen moet hebben voor je weer zo hard kan vliegen.
Als iemand anders daar nog tips voor heeft zijn altijd welkom.
het verschilt gek genoeg ook per keer, soms is die 40mg wel even pittig voor een half uurtje, maar soms geen probleem
ik denk dat dat met voedsel te maken heeft, ik lees veel dat innemen op een lege maag de beste werking oplevert.
Het eerste uur is lekker euforisch, daarna zwakt het wat af ik neem daarna wat brokjes bij maar dat eerste gevoel krijg je niet meer.
Maar nog nooit met maagbeschermers gebruikt, zou ik me eens in moeten verdiepen.
Van Codeine pillen kreeg ik wel altijd super buikpijn