Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer kristallen na veelvuldig pilgebruik

Eerste keer kristallen na veelvuldig pilgebruik

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi!

Ik heb inmiddels met zoveel regelmaat XTC pillen gebruikt dat ik er nog maar weinig plezier aan beleef. Ik voel het wel maar het houdt niet lang aan, maximaal een uur en ik ben weer nuchter.

Nu lees ik hier zo af en toe dat mdma kristallen het effect en gevoel van de eerste keren pillen weer benaderd. Ik heb een gram kristallen besteld en wil ze volgende week vrijdag gebruiken.

Wat kan ik verwachten? Ik denk dat ik bommetjes van 100mg maak en er een stuk of drie meeneem. Of denken jullie dat andere doseringen beter zijn? Is de kater inderdaad minder dan bij pillen? Ik heb standaard 2 dagen na de pillen een enorme dip-dag. Dan ben ik zwaar depressief.

En hoe gaat het in de maag? Kan je er snel misselijk van worden of juist minder snel?

Graag jullie advies.

Groetjes
Nutsss
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je moet gewoon je serotonine fatsoenlijk laten aanvullen denk ik.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
mdma kristallen zijn niet anders als je goeie xtc pillen hebt. Al heb jij pillen met enkel mdma erin dan zal je vrijwel geen verscheel voelen al heb jij pillen met rommel erin, dan zal het wel anders aanvoelen. En een pilletje werkt op je serotonine niveau en mdma kristallen dus ook(zelfde werkzamestof) dus ik denk dat je het beste 2 maandjes kan rusten, dan zal je ook wel weer wat van je pillen voelen :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."