#1
Nou, ik heb een aantal keren xtc gebruikt
de eerste paar deed ik t buiten, maar nou heb ik vorige week dede we da eerst binne
ikweenie of t aan mij lag, maar bij mij was t gevoel buite, veel anders..
ikvoelde me egt veel vrijer enzo
maar als ik een combo met wiet of bier der bij doe,
dan wor ik vaak aa nt einde moe, en val ik bij ALLES wat ikdoe in slaap,
ligt da dan aan da bier en sjit? of aan miij
?
XD whatever
de eerste paar deed ik t buiten, maar nou heb ik vorige week dede we da eerst binne
ikweenie of t aan mij lag, maar bij mij was t gevoel buite, veel anders..
ikvoelde me egt veel vrijer enzo
maar als ik een combo met wiet of bier der bij doe,
dan wor ik vaak aa nt einde moe, en val ik bij ALLES wat ikdoe in slaap,
ligt da dan aan da bier en sjit? of aan miij
?
XD whatever