Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbeginners vraagje

beginners vraagje

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
roflkopterLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo lui

ik vroeg me af of dit normaal was:

laatst op i love techno hebben ik en nog 6 anderen voor de 1ste/2de keer xtc gebruikt. de eerste keer van mij was in een disco en toen had ik ong. 8 bier van te voren op en toen de xtc begon te werken 3 uur lang nog niets gedronken. toen had ik dus energie voor 3/4 uur lang en voelde me toen goed. ik had toen eerst een halve, en toen nog 1 pil genomen.

maar op i love techno laatst ging het niet zoals gewenst. We hadden eerst allemaal een halve, toen nog 1 hele. deze keer had ik en mn vriend (1ste keer) na 20 minuten al een dikke vette "downer" als je dat zo noemt. misselijkheid heel negatief chagrijnig enz. en de energe was al heel snel op.na dat heb ik nog 1,5 pil genomen en merkte er zowat niets van.

slechte pillen ofso? of is dit dood normaal? en ik voel me 2 dagen keiverlept, maar dat zal wel normaal zijn.
en als ik ze neem hoeveel zou ik er dan moeten nemen/per keer/hoeveel ?

waarschijnlijk zegt het niets, maar de pillen waren wit redelijk klein (100 mg ofso?) stond D&G op en waren bevlekt met bruine spikkeltjes.
bedankt
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
100 mg misschien. maar zeker geen mdma. je hebt gewoon kutpillen gehad.
r
roflkopterLid
01-01-2024, 00:00
#3
het effect was er duidelijk wel

bij de een veel meer dan de ander.. maja

dan koop ik wel nieuwe
bedankt
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://www.drugs-test.nl
^
^
^
^
^
om te voorkomen dat dat nog een keer gebeurd :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."