#1
Als ik het goed begrijp dan zou je L-tryptofaan na het weekend moeten gebruiken ( na xtc ) en L-Tyrosine voor het weekend ( bevordering aanmaak serotine ) Hoe kan ik deze twee het beste gebruiken ??
Kan je ze tegelijk gebruiken ??
Denk zelf aan zondag,maandag en dinsdag tryptofaan te slikken en dan woensdag, donderdag en vrijdag tyrosine........
Iemand hier ervaring mee ????
Kan je ze tegelijk gebruiken ??
Denk zelf aan zondag,maandag en dinsdag tryptofaan te slikken en dan woensdag, donderdag en vrijdag tyrosine........
Iemand hier ervaring mee ????
