en @ marielle: zoek eens rond hier op het forum, daar zullen al je vragen beantwoord worden.
Ik kan je alvast zeggen dat de opdruk en alles op een pil staat en je er over gelezen hebt en van gehoord hebt helemaal geen fuck zeggen over wat er in zit.
Gewoon laten testen, gebeurt anoniem en is niets mis mee.
#7
ja ben al beetje aan het rond kijke maar dacht dat het wel goed was om zoiets hierop te zetten maar krijg al meteen zown reacties maja maakt niet uit ik geniet ervan en vind het super leuk om dit te ervaren..!!!
ik ben nou aan het rondkijken tQ..(K)
#8
Dit wordt weer eentje voor de afvalbak denk ik.
#9
Hmm, ik heb 2 weken geleden Blauwe pillen genomen..2 stuks eerst..gin wel lekker maar ik nam deze week weer 2, precies dezelfde (had ze ook zelf bij me) maar die werkten bijna niet hoe kan dat nou weer?
Later!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.