#1
Nog nooit misselijk geweest van xtc, maar ik heb best wel een stevige maag : ]
natuurlijk wel over je longen he.


temmy zei:ikzelf word misselijk een boot als ik naar het water kijk, autoziek soms als ik moet schrijven of lezen. bus=als ik de weg kan volgen heb ik geen probleem.
volgende week xtc dus we zullen zien he![]()
matthijs zei:Meeste mensen worden volgens mij ook alleen maar misselijk als de pil inslaat... daarna is alles wel ok![]()

angie123 zei:Ik ben ook altijd snel wagenziek hoor. Na 10 klm voel ik het al opkomen. Soms bij het inslaan van de pil voel ik mijn maag maar dat is niet echt vervelend. Ik heb zelfs een keer moeten overgeven!!!! maar dat deed me niets op dat moment. Zorg dat je niet te veel gegeten hebt maar ook niet helemaal leeg bent.. Maak je geen zorgen and have fun!!![]()
Qocaïne zei:Heb er normaal geen last van.. misselijkheid door het rijden in een auto, varen op een boot of simpel het gebruik van XTC alleen.
Alleen de combinatie van XTC en autorijden zorgde laatst wel voor wat extra maagzuur in de slodarm :P
'Burp.. Bleh.. ik moet nú stoppen!'
-Moet je kotsen?!!!
'BbmwJa!!'
-*trapt vol op de rem*
'Eruit!!'
hehehe xD
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."