Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en wagenziekte

XTC en wagenziekte

17 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog nooit misselijk geweest van xtc, maar ik heb best wel een stevige maag : ]
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt

Haa nou bedankt hoor voor al jullie snelle reacties.
Toch maar eens kijken of ik het aan durf.

Voor die, welke niet psies weten wat wagen ziek is.
Het heeft niet direct iets te maken met je maag, ja uiteindelijk ga je over je nek dat wel en dat komt uit je maag.
Maar zit echt tussen je orgen evewichtsorgaan oid werkt niet mee.
Hierdoor gaat alles draaien in je hoofd en is het net of je de heletijd in een draaimolen zit, totdat juist je over je nek gaat.

Althans zo is het bij mij.
Enne niets helpt daar tegen hoor geen primatour of bandjes of wat dan ook.
Denk dat je het het beste kan vergelijken met dit:
Je bent bijv 1 jaar gestopt met roken.
Je steekt nu een losjes gedraaide zware shag aan en rookt deze zonder pauzes direct achter elkaar op :smoke: natuurlijk wel over je longen he.
Hoe voel je je dan????
Ik denk dat het gevoel goed te vergelijken is.

ThankzZzz
Hoop op meer en nieuwe reacties.
Zal ook beloven dat als het zover gekomen is ik er verslag van zal doen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Al wordt je misselijk tijdens je eerste keer xtc vindt je het nog niet erg dan lig je op je gemakje heerlijk te kotsen :smoke:

Ik word overigens nooit misselijk van auto's boten vliegtuigen of drugs of combinaties hier van :grin:
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon doen joh :mrgreen:
je wordt er normaal niet misselijk van
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey allemaal,

Nou dit zal wel weer de meest vreemde vraag zijn op het hele forum maar ja wilde hem gewoon heeeeeel graag stellen.
Ik wil graag keertje XTC gaan proberen, lijkt me echt heel hmmmmmm.
Maar ik weet echt niet wat ik er van kan verwachten.
Ja je leest wel veel hier maar waar ik nieuwschierig naar ben is:

Zijn er mensen die snel wagenziek zijn / niet tegen bootreizen kunnen en toch een geweldige ervaring hebben met XTC ?

Ik ben nl alleen bang dat ik paar uur misselijk zal gaan worden en daar heb ik niet zo'n zin in.

PS ooit wel een wat gerookt (bruine marok) geloof ik was toen niet zo goed bevallen. Ik werd er erg draaierig van.(lees misselijk)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat je draaierig en misselijk wordt van hasj zal wel komen omdat je niet rookt. Dan wordt je gewoon ziek van de tabak.
Ik had vroeger ook nog wel eens last van wagenziekte maar daar heb ik geen last van bij XTC. Soms in het begin eventjes wat misselijk enzo maar verder geen problemen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ikzelf word misselijk een boot als ik naar het water kijk, autoziek soms als ik moet schrijven of lezen. bus=als ik de weg kan volgen heb ik geen probleem.
volgende week xtc dus we zullen zien he :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meeste mensen worden volgens mij ook alleen maar misselijk als de pil inslaat... daarna is alles wel ok :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb er ook erg last van, laatst nog 6 keer in twee uur overgegeven uit een rijdende auto. Maarrrrr xtc is totaal geen probleem, ben nog nooit misselijk van geweest! Dus zou je geen zorgen maken, het is een totaal andere ervaring! Have fun!! :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoor het graag

temmy zei:
ikzelf word misselijk een boot als ik naar het water kijk, autoziek soms als ik moet schrijven of lezen. bus=als ik de weg kan volgen heb ik geen probleem.
volgende week xtc dus we zullen zien he :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Nou ik hoor het graag hoor Temmy.

Zie dat je psies dezelfde klachten heb als dat ik heb.
Kan ook op de kermis niet naar de draaimolen kijken.
Ja tis om te lachen hoor maar je zal het maar hebben :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als dat het is.

matthijs zei:
Meeste mensen worden volgens mij ook alleen maar misselijk als de pil inslaat... daarna is alles wel ok :)
Klik om te vergroten...


Nou als dat het is dan komt het wel goed.
Wachten nog ff op wat meer reacties en natuurlijk de ervaring van Temmy.
En dan zelf...........
Tja zo heeft ieder een angst en de mijne is misselijk klinkt vreemd voor mensen die niet weten wat het is.
Ben een keer twee dagen misselijk geweest na een verplicht ritje in een draaimolen op de kermis. (gewoon met van die stoeltjes aan kettingen)

Verder gaat het wel haaaaaa :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben ook altijd snel wagenziek hoor. Na 10 klm voel ik het al opkomen. Soms bij het inslaan van de pil voel ik mijn maag maar dat is niet echt vervelend. Ik heb zelfs een keer moeten overgeven!!!! maar dat deed me niets op dat moment. Zorg dat je niet te veel gegeten hebt maar ook niet helemaal leeg bent.. Maak je geen zorgen and have fun!! :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wagen-/zeeziek word ik niet, maar heb wel een zwakke maag en darmen, m'n hele leven al gehad. Ik word ook heel erg snel misselijk, maar met XTC heb ik daar absoluut geen last van, sterker nog, als ik misselijk ben en ik neem een pilletje, gaat het juist weg.. tijdelijk uiteraard..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
angie123 zei:
Ik ben ook altijd snel wagenziek hoor. Na 10 klm voel ik het al opkomen. Soms bij het inslaan van de pil voel ik mijn maag maar dat is niet echt vervelend. Ik heb zelfs een keer moeten overgeven!!!! maar dat deed me niets op dat moment. Zorg dat je niet te veel gegeten hebt maar ook niet helemaal leeg bent.. Maak je geen zorgen and have fun!! :wave:
Klik om te vergroten...

zozo, van een pilletje overgeven is heel normaal hoor, t is gewoon tering zooi en je lichaam(buik) protesteert er ff tegen.....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben ook verschrikkelijk wagenziek/vliegziek/vaarziek/kermisziek en mijn maag kan echt nergens tegen!! Maar heb nu 2 keer xtc gedaan en nergens last van gehad! Niet eens misselijk geweest..
Dus heeft er denk ik niet veel mee te maken..

Ps( van blowen ga ik ook nog wel eens over mn nek, maar deze soort misselijkheid dus nog niet meegemaakt met xtc )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb er normaal geen last van.. misselijkheid door het rijden in een auto, varen op een boot of simpel het gebruik van XTC alleen.

Alleen de combinatie van XTC en autorijden zorgde laatst wel voor wat extra maagzuur in de slodarm :P

'Burp.. Bleh.. ik moet nú stoppen!'

-Moet je kotsen?!!!

'BbmwJa!!'

-*trapt vol op de rem*

'Eruit!!'


hehehe xD
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Qocaïne zei:
Heb er normaal geen last van.. misselijkheid door het rijden in een auto, varen op een boot of simpel het gebruik van XTC alleen.

Alleen de combinatie van XTC en autorijden zorgde laatst wel voor wat extra maagzuur in de slodarm :P

'Burp.. Bleh.. ik moet nú stoppen!'

-Moet je kotsen?!!!

'BbmwJa!!'

-*trapt vol op de rem*

'Eruit!!'


hehehe xD
Klik om te vergroten...

Haha nog nooit last van gehad misselijk door drugs :grin: Zelfs neit in de auto, op de veerboot of op de fiets :P

Gelukkig maar want hoor vaak verhalen dat mensen goed misselijk worden enzo nou gelukkig nog neit gehad :)

:sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wordt niet echt snel ziek in de auto maar wel op de kermis. Heb van Xtc ook al wel eens een keer moeten overgeven maar op dat moment maakt dat geen fuck uit , ik voelde me daarna helemaal in de stemming :). Ik zou zeggen , probeer het gewoon een keer dan weet je het !

Succes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."