#1
In het grootste geval zijn dat geen drugshonden,maar afschrikhonden(vanwegen dat er weinig drugshonden in de wereld zijn)---zo zullen veel gebruikers niets meenemen omdat ze bang zijn om gepakt te worden vanwegen die honden.
Maar het kan dat ik fout zit.
Maar het kan dat ik fout zit.