Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje xtc

vraagje xtc

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
In het grootste geval zijn dat geen drugshonden,maar afschrikhonden(vanwegen dat er weinig drugshonden in de wereld zijn)---zo zullen veel gebruikers niets meenemen omdat ze bang zijn om gepakt te worden vanwegen die honden.

Maar het kan dat ik fout zit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zijn geen drugshonden dude,zijn idd bewakingshonden die de orde en rust moeten bewaren tijden jou tripje.
De arena is groot,en moet dus overal bewaakt worden.

Nee man als ze dat zouden doen,dan kunnen ze de tent sluiten
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zijn er misschien mensen die naar Sensation White geweest. Ik ga zaterdag naar Black maar hoor over White verschillende verhalen.

Er zouden inderdaad controles geweest zijn met drugshonden. Verschillende mensen zouden zijn opgepakt.

Wat ik zelf vreemd vind: je leest er nergens iets over. Vorig jaar stond er zelfs iets op de site van Sensation over de controles bij White. Bij black hebben we toen een paar honden van een afstandje gezien en dat waren inderdaad geen drugshonden.

Nu vraag ik me gewoon even af wat waar is van deze verhalen...en is er iets wat je kunt doen om te voorkomen dat ze het ruiken..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Broodje aap verhalen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga ook naar sensation, ik moet ook wat in me onderbroek naar binnen smokkelen denk ik..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jah, dat is denk het best idee
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
het valt allemaal reuze mee die controle een maat van mij heeft op boulevard of dancer ook nog 50 packies mee naar binnen gesmokkeld
niet in een keer maar 2 keer 25 vraag me niet hoe hij het heeft geflikt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meestal foulleren ( foeieren whatever ) ze alleen op wapens en gevaarlijke voorwerpen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
laan zei:
Meestal foulleren ( foeieren whatever ) ze alleen op wapens en gevaarlijke voorwerpen.
Klik om te vergroten...
Dat is hun Hoofdtaak,drugs is Neventaak,dus altijd mooi meegenomen als ze het vinden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
2500 man? wat een gelul, echt niet dat zoveel mensen zijn opgepakt op sensation met drugs. ik las in de metro dat het er iets van 60 waren. En over het fouilleren voor dance feesten hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Stop het gewoon in je sok of bij je ballen en er is niks aan de hand. Je wordt gefouilleerd op wapens en in eerste instantie niet op drugs.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Trip Unit zei:
laan zei:
Meestal foulleren ( foeieren whatever ) ze alleen op wapens en gevaarlijke voorwerpen.
Klik om te vergroten...
Dat is hun Hoofdtaak,drugs is Neventaak,dus altijd mooi meegenomen als ze het vinden.
Klik om te vergroten...

Niet hun hoofdtaak?

Nou bij de VIP ingang in ieder geval wel. Er standen vannacht bij de VIP ingang echt wel drugshonden. Verder was het op sensation een jacht om mensen op heterdaad te betrappen.
Iemand van een groep mensen waar ik er een paar van kon is vannacht opgepakt. Hij stond in de gracht wat MDMA poeder in zijn drinken te goiien (niet echt slim maarja) en werd meteen door 3 man in de kraag gevat en afgevoerd (dit was rond 0.00). Toen wij al op de terugweg waren rond een uur of half 10 bleek dat hij nog steeds vastzat. Ze hadden hem nog niet eens verhoord. Schijnbaar hadden ze het te druk met het jagen op feestende mensen die wat lekkers bij zich hadden :angry:

In ieder geval is wel duidelijk dat je beter niet als VIP kunt gaan.
Er gingen gerichten dat bij White ongeveer een 1500 mensen zijn opgepakt en gisteren/vannacht ook nog eens 2000 tot 2500 man. Ze maken er dus een behoorlijke sport van :( Bij de gewone ingang werd niet streng gecontroleerd. Foulleren stelde niks voor en er werd nog niet eens in pakjes sigaretten gekeken of in beurzen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
NexxtGen zei:
maar als je dus zeker weet dat er drugshonden komen te staan, wat dan? :wink:
Klik om te vergroten...

en hoe weeet jij dat zo zeker, nogmaals????
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
GabberSnoePie zei:
NexxtGen zei:
maar als je dus zeker weet dat er drugshonden komen te staan, wat dan? :wink:
Klik om te vergroten...

en hoe weeet jij dat zo zeker, nogmaals????
Klik om te vergroten...

Ik denk dat hij deze vraag hypothetisch bedoeld.

Maar ook al zou je het dus zeker weten dan blijf ik erbij dat ze ook zullen aanslaan als je drugs in handen hebt gehad of mee in aanraking bent geweest. De geurstoffen zitten immers dan ook aan je kleding/handen. Lijkt mij.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
caatje zei:
GabberSnoePie zei:
NexxtGen zei:
maar als je dus zeker weet dat er drugshonden komen te staan, wat dan? :wink:
Klik om te vergroten...

en hoe weeet jij dat zo zeker, nogmaals????
Klik om te vergroten...

Ik denk dat hij deze vraag hypothetisch bedoeld.

Maar ook al zou je het dus zeker weten dan blijf ik erbij dat ze ook zullen aanslaan als je drugs in handen hebt gehad of mee in aanraking bent geweest. De geurstoffen zitten immers dan ook aan je kleding/handen. Lijkt mij.
Klik om te vergroten...

als je net nog bijv pep in je handen hebt gehad lijkt mij dit best kunnen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
maar als je dus zeker weet dat er drugshonden komen te staan, wat dan? :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan zouden ze waarschijnlijk op heel wat mensen aanslaan hahaha. Al was het maar omdat ze het ruiken bij mensen die wat hebben genomen voordat ze naar binnen gaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ga volgende week naar Sensation Black, nu staan daar van die drugshonden, kunnen honden xtc ruiken of zijn die meer getraind op coke?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik weet namelijk dat honden t wel kunnen ruiken, maar ben naar vorig jaar naar sensation Black en Qlimax gegaan, daar ben ik net als de overige duizenden partygangers langs drugshonden gelopen en er zijn er maar enkele gesnapt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."