#1
Probeer er één zou ik zeggen, als het niet werkt koop je die shit niet meer en maak je je dealers naam nog eventjes fijn zwart bij wat mensen.
Screamolicious zei:Mja ik vind het een beetje verdacht kan je niet in een capsule gewoon elke poederstof in gooien en zeggen dat het mdma is of wat dan ook?
Jeller zei:300 mg in één keer is een beetje te veel van het goede, van 20mg was ik al erg scheef..
maar dat is zeker geen slechte prijs en over het algemeen vind ik capsules wel beter dan pillen
dan lijkt 300mg mij wa te veel vant goede"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."