Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaappil

Slaappil

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben deze avond van plan om te gaan X'en .
Nu had ik gedacht om 's morgens als ik wil slapen een slaappil in te nemen (Dormonoct 2mg), zou ik een hele pakken of is een halfje al genoeg om even te kunnen slapen ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je gaat trippen, waarom staat het dan bij 'xtc' ?
bij mij helpt een hele niet, heb er een aantal van nodig...
maar zelfs na 5 blijf ik wakker, ook al heb ik niets genomen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heeft geen zin, gewoon in bed liggen om je lichaam enigzins wat rust te geven. Dan zo verrot mogelijk jezelf de zondag doorslepen en vroeg naar bed!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus het heeft eigenlijk geen nut dat je slaappillen neemt :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
bij sommige mensen zal het wel helpen, maar zal bij mij door mijn enorme tolerantie voor benzo's en slaappillen komen... :rolleyes:
maar zoals ExceptionalInsight zei, de dag erna gewoon wakker blijven en 's avonds gaan slapen.
Vind ik echt heerlijk, word je echt supersimpel van :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je geen tollerantie hebt voor slaapmiddelen slaap je hoor. Ik had eerst hier thuis Dormonoct 1mg en daar werd ik al aardig moe van, dus 2mg zal zeker wel voldoende zijn. Maar je zal je morgen wel nog meer moe voelen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heerlijke nacht gehad gisteren , heb wel niets geslapen maarjah.


Kheb weer een mooie ervaring opgedaan. Toen ik het laatste pilletje bijnam zag ik mensen in de kamer die er niet waren (die ik zag maar ze waren er niet). Ik begon er tegen te praten terwijl er helemaal niets was , ook zag ik de personen echt daar zitten. Beetje vaag maar was wel leuk :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weednator zei:
Heerlijke nacht gehad gisteren , heb wel niets geslapen maarjah.


Kheb weer een mooie ervaring opgedaan. Toen ik het laatste pilletje bijnam zag ik mensen in de kamer die er niet waren (die ik zag maar ze waren er niet). Ik begon er tegen te praten terwijl er helemaal niets was , ook zag ik de personen echt daar zitten. Beetje vaag maar was wel leuk :)
Klik om te vergroten...
Doe mij ook een paar van die :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van xtc is toch nie oz moeilijk om in te slapen?

zeker nie als ge goe gefeest ebt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
Van xtc is toch nie oz moeilijk om in te slapen?

zeker nie als ge goe gefeest ebt
Klik om te vergroten...

Sterker nog... Als ik veel speed op had vroeger (nu komt dat niet meer voor uiteraard) dan nam ik weleens een xtc pilletje OM TE GAAN SLAPEN. Op de één of andere manier ontspande dat pilletje me dan zo dat ik heel makkelijk en prettig in slaap viel.. En niet extra brak of zo de ochtend erna.. Tenminste niets wat met een volgende lijn niet op te lossen was...

Is het al zó laat?! :openmouth: jammer dat ik geen pilletjes heb
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat het 5de pilletje 's morgens noch aan het werken was , daarom :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
mdma maakt mij ook echt supertam.
Zou na mdma best wel kunnen slapen, maar vind het gewoon heerlijk om na een feestje gewoon wakker te blijven. Hele dag simpel wezen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."