Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlippen en Out-gaan

Flippen en Out-gaan

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stel je neemt ff wat te veel in een keer.
Tja dat kan toch iedereen gebeuren niet waar ?

Euhh ja haa de niet gebruikers niet nee dat weet ik ook wel,
maar daar is deze vraag ook niet voor !

Maar je neemt dus ff te veel en je begint enorm te flippen stuiteren of je geraakt bijna weg. Je vrienden zijn er natuurlijk wel bij om je te helpen en je wakker te houden als je wegzakt.

-Maar wat doe je zelf om niet Out-te gaan?
-Waar denk je aan ?
-Wat ga je doen of moet je doen van je vrienden ?
(want zelf ben je niet meer zo van ik ga ff lekker wat doen :wink: )

Nou ben benieuwd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
sjah,

ik zou zegge ga naar buite, frisse lucht en koel
als ut buite niet koel is zoek je een andere koele plek op, temperatuur is egt belangrijk bij drugs, hoe warmer hoe heftiger.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
wittemotor zei:
Stel je neemt ff wat te veel in een keer.
Tja dat kan toch iedereen gebeuren niet waar ?
Klik om te vergroten...

Euh... nee. Als het goed is kies je ervoor om veel te nemen, maar het kan iedereen gebeuren? Daarmee zeg je eigenlijk dat je er dus geen controle over hebt. Maar volgens mij als je de pillen die je slikt kent, en de hoeveelheid mdma erin, dan kun je het prima reguleren.

Maar je neemt dus ff te veel en je begint enorm te flippen stuiteren of je geraakt bijna weg. Je vrienden zijn er natuurlijk wel bij om je te helpen en je wakker te houden als je wegzakt.

-Maar wat doe je zelf om niet Out-te gaan?
-Waar denk je aan ?
-Wat ga je doen of moet je doen van je vrienden ?
(want zelf ben je niet meer zo van ik ga ff lekker wat doen )

Nou ben benieuwd.
Klik om te vergroten...

Okee stel dus, ja.
Op een rustige plek gaan zitten, waar het niet te heet is (ook niet koud), met een vertrouwd persoon waar je je goed bijvoelt. Die persoon moet gewoon relaxed zijn, en niet heel bezorgd steeds gaan vragen: gaat het wel enzo, want dan word je gek.
Beter is t iemand te hebben die je beetje gerustelt en zegt dat het allemaal heel normaal is, en dat je dit tijdelijk is en snel weer over zal gaan. Het gaat er vooral om dat je rustig bent, en niet zo door gaat freaken ook geestelijk.
Als mijn gedachtes te vaag worden dan ga ik altijd aan achtbanen denken. Dat is tenminste een grappig onderwerp, waar je veel over kan filosoferen.
Verder cola drinken (niet teveel achter elkaar dan ga je weer kotsen), en water tot je beschikking hebben is ook belangrijk. Fruit eten kan ook lekker zijn.

Maar t ligt er helemaal aan hoe hard je gaat. Als je echt out gaat, dan hoop ik dat je vrienden om je heen hebt die een ambulance bellen, en niet bang zijn voor sancties van hun paps en mams ofzo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon koste wat kost die zware oogleden openhouden, als je ze dicht laat gaan laat je je meevoeren en ga je out.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."