Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen nacht zonder slaap, help me

Een nacht zonder slaap, help me

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stoppen met drugs, je bent er niet geschikt voor.

Wat je er vandaag nog aan kan doen weet ik niet. Jezelf er niet teveel druk over maken en als slapen niet meer gaat lukken, alles afbellen wat je morgen moet doen zou ik zeggen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hola, dit verhaal had ik gister op 2 andere forums gepost maar daar wordt niet gereageerd. Ben nu alweer net geen 55 uur (vannaf vrijdag ochtend 6 uur) wakker...
Ik wordt een beetje heel erg gek zeg maar. Maar met me stomme kop heb ik vannacht weer geslikt en kon dus weer niet slapen. Dit keer had ik er 4 om te kijken of ik dan wel wat voelde. Maar goed. Vergeet dit allemaal maar, lees mijn probleem hier onder maar, en ook al is het nu te laat, ik zou wel graag antwoorden willen hebben en wil eigelijk ook wel ff slapen. Ben echt vercracked :wink:
+++++++++++++++
Moh,

Ik heb vannacht gewoon niet kennen slapen en zit er ontzettend mee omdat ik juist ontzettend graag hou van slapen. MAar hier mijn verhaal:

Gisteravond ging ik weer pillen halen bij wie ik het altijd doe. Maar dit keer waren die ik altijd heb op, maar hij had andere. Dus maar een paar van gekocht. Het zijn hele simpele dingen. Staat geen tekentje's op en zijn gewoon... ja, wit-bruin-grijs gespikkeld ofzo. Weet het eigelijk niet eens meer. Weet ook de naam niet meer.

Maar even over mijn probleem:
Ik nam voor de gein een halfje in om half 11, want er was er 1 stuk gegaan. Om 12 uur belande ik in een kroeg en nam er 1tje om kwart over 12. Ze schenen heel goed te zijn... Ik heb de hele avond bijna niks gevoeld en alleen maar cola gedronken. Ik heb alleen maar zitten opwekken de hele avond maar merkte er maar weinig van. om half 4 gingen we weg naar huis. Ik belande om half 5 in bed en in die tussen tijd heb ik wel heel veel gerookt (dat is altijd zo relexed )

Toen ik in bed lag wist ik wel dat ik niet zo maar even snel in slaap viel. Maar ik heb van half 5 tot 9 uur wakker gelegen en ben er toen maar uit gegaan en gaan douchen.

Kwam dit door de pillen of was ik gewoon over mijn slaap heen.

Ik ben nu echt klaar wakker terwijl ik al vannaf gisterochtend half 6 wakker ben... Ken iemand mij helpen?

Sorry voor het lange verhaal Maar alvast bedankt
+++++++++++++++++++
WIl je het complete verhaal van vanacht ook horen voor extra informatie, dan moet je dat ff zeggen. Ik gaat maar weer in bed liggen, misschien werken die "wakker blijven" pillen wel uit :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
denk inderdaad dat je licht over je slaap heen bent en je er veel te veel op zit te flippen,juist omdat je net wil slapen lukt het niet,denk er niet aan,ga iets doen,of lees een boek in je bed,dan wordt je snel moe,probeer je te ontspannen en vooral wanneer je voelt dat je slaperig wordt,dat je ogen gaan dichtvallen,gewoon alles laten vallen waar je mee bezig bent op dat moment en hup bed binnen,licht uit en dream on!!

slaaplekker :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb nog nooit op feestjes gepakt , heb het niet graag dat bekend volk mij zo ziet :grin: .


Bij iemand thuis ofzo 4
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet kunnen slapen is wel kut ja, tenzij je iemand hebt om tegen aan te lullen, dan blijf je bezig (:
Ik heb (net als iedereen hier denk ik) hetzelfde "probleem", maar ik sleep mezelf altijd zo goed en zo kwaad als het gaat door de zondag heen (uiteraard zonder actief bezig te zijn; computeren, tv kijken etc) en hoop dat ik 's avonds dan wel kan slapen.. zo niet, volgende dag ziek melden :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Na 61 uur heb ik eindelijk ff 2 uur geslapen :grin: De ******, was echt relexed. Jullie hoeven niet meer bezorgd te zijn voor mij :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je wil slikken dan moet je daar maar tegen kunnen
ik ben zelf ook al van vrijdag wakker en heb net wat geslapen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben ook al vanaf vrijdagmorgen op... en sjah.. k leef nog steeds.. en zal k wel blijven doen ook.. dus niks aan t handje :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
GabberSnoePie zei:
1 nachie, wat een drama :rolleyes:
Klik om te vergroten...

1e nachtje vond ik juist een van de meest interessante :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
mja snap ik eigelijk allemaal niet goed. Ik pak op een feest meestal een pilletje of soms 2 maar als ik thuiskom dan ben ik zo blij dat ik mijn bed zie. En honger dat ik dan heb! Hoeveel pillen pakken jullie dan ongeveer op een avondje?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
fragany zei:
mja snap ik eigelijk allemaal niet goed. Ik pak op een feest meestal een pilletje of soms 2 maar als ik thuiskom dan ben ik zo blij dat ik mijn bed zie. En honger dat ik dan heb! Hoeveel pillen pakken jullie dan ongeveer op een avondje?
Klik om te vergroten...

Ik 1.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Weednator zei:
Heb nog nooit op feestjes gepakt , heb het niet graag dat bekend volk mij zo ziet :grin: .


Bij iemand thuis ofzo 4
Klik om te vergroten...

op een groot feest kent toch bijna niemand je, geen kinderpartijtje hé
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
GabberSnoePie zei:
Weednator zei:
Heb nog nooit op feestjes gepakt , heb het niet graag dat bekend volk mij zo ziet :grin: .


Bij iemand thuis ofzo 4
Klik om te vergroten...

op een groot feest kent toch bijna niemand je, geen kinderpartijtje hé
Klik om te vergroten...

Ben nog niet naar grote feestjes geweest ( bedoel ik dan bassleader , I (l) tecno , reverze ... ), met feestjes bedoel ik plaatselijke goede feestjes.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
weer een zorg minder :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
1 nachie, wat een drama :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."