Hola, dit verhaal had ik gister op 2 andere forums gepost maar daar wordt niet gereageerd. Ben nu alweer net geen 55 uur (vannaf vrijdag ochtend 6 uur) wakker...
Ik wordt een beetje heel erg gek zeg maar. Maar met me stomme kop heb ik vannacht weer geslikt en kon dus weer niet slapen. Dit keer had ik er 4 om te kijken of ik dan wel wat voelde. Maar goed. Vergeet dit allemaal maar, lees mijn probleem hier onder maar, en ook al is het nu te laat, ik zou wel graag antwoorden willen hebben en wil eigelijk ook wel ff slapen. Ben echt vercracked
+++++++++++++++
Moh,
Ik heb vannacht gewoon niet kennen slapen en zit er ontzettend mee omdat ik juist ontzettend graag hou van slapen. MAar hier mijn verhaal:
Gisteravond ging ik weer pillen halen bij wie ik het altijd doe. Maar dit keer waren die ik altijd heb op, maar hij had andere. Dus maar een paar van gekocht. Het zijn hele simpele dingen. Staat geen tekentje's op en zijn gewoon... ja, wit-bruin-grijs gespikkeld ofzo. Weet het eigelijk niet eens meer. Weet ook de naam niet meer.
Maar even over mijn probleem:
Ik nam voor de gein een halfje in om half 11, want er was er 1 stuk gegaan. Om 12 uur belande ik in een kroeg en nam er 1tje om kwart over 12. Ze schenen heel goed te zijn... Ik heb de hele avond bijna niks gevoeld en alleen maar cola gedronken. Ik heb alleen maar zitten opwekken de hele avond maar merkte er maar weinig van. om half 4 gingen we weg naar huis. Ik belande om half 5 in bed en in die tussen tijd heb ik wel heel veel gerookt (dat is altijd zo relexed )
Toen ik in bed lag wist ik wel dat ik niet zo maar even snel in slaap viel. Maar ik heb van half 5 tot 9 uur wakker gelegen en ben er toen maar uit gegaan en gaan douchen.
Kwam dit door de pillen of was ik gewoon over mijn slaap heen.
Ik ben nu echt klaar wakker terwijl ik al vannaf gisterochtend half 6 wakker ben... Ken iemand mij helpen?
Sorry voor het lange verhaal Maar alvast bedankt
+++++++++++++++++++
WIl je het complete verhaal van vanacht ook horen voor extra informatie, dan moet je dat ff zeggen. Ik gaat maar weer in bed liggen, misschien werken die "wakker blijven" pillen wel uit
