Ik heb net twee hartjes gedropped en ben zo fockin waus dat ik wel wat moest posten ! Zo maar is kijken of de kelder in kom zonder kaartjes uit de voorverkoop TECHNO met Joris Voorn ! 100 meter van mijn huis
Effe voor geintereseerden maar in de start topic gezet
lol ziets dus ze zijn donkerpaars hartvormig, met wit blauw en rode stippen