Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOmdat ik het niet waard vind dit een report te noemen (:

Omdat ik het niet waard vind dit een report te noemen (:

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
If no one believed in fairytales, there's nothing they could do but fail!

Wát wás dát een heerlijk feestje! Ik was nog nooit zo blij geweest dat ik een lift had gevonden (thank you Jessica! :)),
wat een gat, dat had ik noooit kunnen vinden >.< (nouja, uiteindelijk, maar hoe ellendig was het geweest om dat
in de asociaal hard stromende regen te moeten zoeken?)
Eenmaal daar stoorde ik me er niet eens meer aan dat het goot van de regen, niet de hele tijd gelukkig. Prachtige locatie weer, toen het eenmaal licht was kon ik pas een beetje zien waar we waren, het was net een elfjesbos :P
En ik was in m'n hoofd zo goed op weg naar een verhaal om te vertellen hoe erg ik het wel niet naar m'n zin had,
maar ik weet het echt allemaal niet meer, constant met mensen in gesprek geweest en na elke zin moest ik weer vragen waar we het ook alweer over hadden en zij maar lachen en ik ergerde me echt zwaar aan mezelf. M'n duim doet zeer omdat ik, in de stromende regen, tijdens zo'n eindeloos pis-avontuur half door een doornstruik heen ben gelazerd (au, ja), wat een jungle was dat in het donker! M'n tanden doen pijn, m'n keel voelt vreselijk rouw en stroperig door de, voor mijn doen, asociale hoeveelheid die ik gerookt heb, last but not least er zit een redelijk lelijk gat in mn wang >.< Meestal ben ik na zo'n nacht half in staat van ontbinding, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens schrok toen ik vanochtend (na dik een uur of 40) in de spiegel keek. Ik voel me ook niet zo zwaar naar de tering als normaal (combi pep+pillen dus), brak wel, maar niet dodelijk :þ Van alle gênante dingen die ik (ongetwijfeld) gedaan en gezegd heb, weet ik gelukkig niet zo heel veel meer (dat laatste spreekt voor zich, dat is vrijwel helemaal weg), behalve dat ik de hele middag en nacht (gistermiddag en vannacht dus, niet op dat feestje!) met een stuk van m'n kussensloop in m'n mond heb liggen draaien, omdat ik zo bang was dat ik mn tanden kapot zou bijten, omfg, wat gingen die tekeer zeg, hooray voor tongpiercings met plastic balletjes, anders had ik kunnen gaan zoeken! Zo erg had ik het nog nooit gehad! Ik ben nog wel als een bezetene aan het malen, maar het is niet zo heel erg meer en het is half 10 in de ochtend, but who gives a shit -> jointje draaien, dus. :)

Naast de modder, de regen en de pijn (:P) vond ik het toch het meest jammer dat m'n lift al vroeg naar huis ging (nee, niet vanwege de lift, al had ik naar huis moeten kruipen!) Een redelijk lange tijd met het gevoel rond gelopen dat ik echt iets vet belangrijks kwijt was, beetje vaag wel.

Natuurlijk gaat er geen feestje voorbij dat ik niks kwijt raak, maar deze keer viel het mee, alleen het hoesje van m'n telefoon:P (hoe doe je dat? precies.)
Veel rare mensen gezien weer, prachtig, ik kan alleen maar hopen dat ik niet zo raar was, het zou me niet eens verbazen. Aantal bekenden ook weer gezien, maar ik kon niet eens fatsoenlijk tegen mezelf praten,
laat staan tegen anderen, nouja, bij 1 is het wel redelijk gelukt.. heel eventjes dan xD

Edit: Mijn nederige excuses voor de chaos, maar meer kan ik er op dit moment echt niet van maken!
Edit nummer 9573456386: Wát was ik chagrijnig zeg op de terugweg, de hele tijd over alles klagen
en ik stonk! OMFG, als je het punt bereikt hebt dat je je daar aan gaat storen, wordt het toch eens tijd
om uit die (waarom, op zondagochtend, zo'n fucking volle!!!???) trein te stappen (:
Ik blijf editten verdomme:
Fotooo'sch!



Spookkasteel in het donker, gek!


Raar wel, als ik er nu naar terug kijk, ziet het er veel minder gezellig uit dan het was! En yes, ik sta daar ergens tussen, zoeken mag, don't get your hopes up :)

Godzijdank bestaat die editknop, wat een nog erger kuttopic zou dit worden zonder? Die rook! Ik stond dus aan de andere kant, maar FUCKING dikke rook, helemaal tussen die boomtoppen. Eerste wat ik dacht was: :hearteyes: ! Daarna ging mn hart net zo snel als dat van een muis, ramptoerist als ik was (en stiekem wel een beetje ben, heel even tenzij het mooi is:P) moest ik natuurlijk gelijk kijken, helemaal omlopen! En voor wat? Voor wat! Droogijs! :openmouth:

Allerlaatste edit, echt waar, de rest laat ik aan jullie verbeelding over.
Ik weet nu hoe een hond zich voelt (good sence of the word>.<), dusch,
nog een keer; dankjewel! :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
vaag vaag vaag
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
woooot :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
ik heb me super vermaakt
vage mensen, leuke lokatie, leuke muziek :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

leuke mensen die met me mee gingen :hearteyes:

zeker voor herhaling vatbaar :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ellesdee zei:
zeker voor herhaling vatbaar :grin:
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ziet er echt tof uit daar, lekkere zooi!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Keertje heen gaan :wink: ?
Klik om te vergroten...
Sure :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
zeker vaag verhaal + vaag feest :confused: mrgoed met pep en pille op maakt dat natuurlijk ook nix meer uit :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
GabberSnoePie zei:
zeker vaag verhaal + vaag feest :confused: mrgoed met pep en pille op maakt dat natuurlijk ook nix meer uit :wave:
Klik om te vergroten...
Als dit soort feestjes al zo ver van tevoren bekend zijn, verwacht ik alijd op 1 of andere manier ME, vannacht gewoon helemaal rustig gebleven. Aan het eind bij het hek:

Dit idee, vet irritant verkeerd geparkeerde auto's beboeten, ik was alweer bereid mn bijdehandte smoel open te trekken, waarschijnlijk beter dat ik het niet gedaan heb :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuk verslag en opzienbaarlijke locatie! Zo te zien hebben jullie je enorm vermaakt :xtc:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Solidius zei:
Leuk verslag en opzienbaarlijke locatie! Zo te zien hebben jullie je enorm vermaakt :xtc:
Klik om te vergroten...
Haha, het was de beste nacht van mn leven, alweer :mrgreen:

's Nachts is alles en iedereen zo magisch, 's ochtends is iedereen zo lelijk.
Keertje heen gaan :wink: ?

Edit:
teebo zei:
vaag vaag vaag
Klik om te vergroten...
Altijd, altijd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
woooot :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
ik heb me super vermaakt
vage mensen, leuke lokatie, leuke muziek :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

leuke mensen die met me mee gingen :hearteyes:

zeker voor herhaling vatbaar :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, weinig aan toe te voegen eigenlijk! (:



TechNora zei:
Ziet er echt tof uit daar, lekkere zooi!
Klik om te vergroten...
Omg, en dat is nog buiten! Ik hoop niet dat er in dat gedeelte mensen woonden, je zou dat maar op moeten ruimen! Dat was geen opruim-zondag, dat is echt een week werk :þ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."