Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOud pilletje?

Oud pilletje?

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
ligt eraan waar je em bewaard hebt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb net een pilletje ingenomen wat al meer dan een jaar oud is. Zou dat kwaad kunnen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
ligt eraan waar je em bewaard hebt
Klik om te vergroten...

In een zakje in een sok in m'n kleding kast, haha...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
kreffutie :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
ach je merkt het vanzelf, hij zal misschien hooguit wat minder sterk zijn denk ik
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
ach je merkt het vanzelf, hij zal misschien hooguit wat minder sterk zijn denk ik
Klik om te vergroten...

Ik heb hem dik een uur ingenomen en voel hem nu wel zitten ja... Maar ben ook geen veel gebruiker, het was maar een halve! Het was een eeuwigheid geleden dat ik dat gedaan heb en bedacht me dat ik er nog 1 had. Ben alleen en dat is toch wel een stuk minder leuk...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehehe ja vooral als je een lulkick krijgt :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
hehehe ja vooral als je een lulkick krijgt :grin:
Klik om te vergroten...

Ja daar heb ik gelukkig niet zo last van! Alleen kan met niemand delen dat ik me nu lekker voel, haha... Ga jij nog wat doen dit weekend?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
morgen werken om 6 uur maar ik ben niet echt moe nog :rolleyes:

morgenavond vast wel wat nuttigen en dan creatief wezen op een muurtje ergens :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
morgen werken om 6 uur maar ik ben niet echt moe nog :rolleyes:

morgenavond vast wel wat nuttigen en dan creatief wezen op een muurtje ergens :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ben gelukkig vrij morgen! Op een muurtje creatief wezen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
dat wat ook in een topic hier ergens staat :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
SperSIZEboon zei:
dat wat ook in een topic hier ergens staat :wink:
Klik om te vergroten...

Dat snap ik ff niet... :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
SperSIZEboon zei:
kreffutie :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ow oke, ik snap het! Blont he :wink:
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
25

maar ik ben ook niet helemaal helder dus ik lul beetje vaag
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
SperSIZEboon zei:
ligt eraan waar je em bewaard hebt
Klik om te vergroten...

Het maakt niet waar en hoe je hem bewaard hebt! MDMA zou als het nu werd opgegraven uit de oudheid nog altijd zijn werking hebben.

(wijze les van Bal0n geloof ik)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
caatje zei:
SperSIZEboon zei:
ligt eraan waar je em bewaard hebt
Klik om te vergroten...

Het maakt niet waar en hoe je hem bewaard hebt! MDMA zou als het nu werd opgegraven uit de oudheid nog altijd zijn werking hebben.

(wijze les van Bal0n geloof ik)
Klik om te vergroten...

Oké, dan weet ik dat voor de volgende keer! Thanx!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Holy Noise zei:
caatje zei:
SperSIZEboon zei:
ligt eraan waar je em bewaard hebt
Klik om te vergroten...

Het maakt niet waar en hoe je hem bewaard hebt! MDMA zou als het nu werd opgegraven uit de oudheid nog altijd zijn werking hebben.

(wijze les van Bal0n geloof ik)
Klik om te vergroten...

Oké, dan weet ik dat voor de volgende keer! Thanx!
Klik om te vergroten...

Handig om te weten dat je die pillen voor eeuwig kan bewaren :grin:

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
meestal kan ik mijn pillen niet zolang bijhouden :)

het langste tot nu toe is een week en die ligge nu in men kast onder wat boeken :) :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
fragany zei:
meestal kan ik mijn pillen niet zolang bijhouden :)

het langste tot nu toe is een week en die ligge nu in men kast onder wat boeken :) :wave:
Klik om te vergroten...

haha klinkt bekend :flushed: maar heb toch altijd wel voorraadje en die liggen wel langer dan dat :P

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
fragany zei:
meestal kan ik mijn pillen niet zolang bijhouden :)

het langste tot nu toe is een week en die ligge nu in men kast onder wat boeken :) :wave:
Klik om te vergroten...

haha klinkt bekend :flushed: maar heb toch altijd wel voorraadje en die liggen wel langer dan dat :P

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."