#1
Toen ik 6 weken zwanger was heb ik een half pilletje op. Ik wist toen niet dat ik zwanger was en baal hier echt enorm van.
Ik heb op het internet gezocht naar schadelijke gevolgen van het gebruik en vind ook wel het een en ander, maar ik vraag mij af of dit eenmalige gebruik ook al veel schade zou kunnen aanrichten.
Ik hoop dat iemand mij daar meer over kan vertellen.
Ik heb op het internet gezocht naar schadelijke gevolgen van het gebruik en vind ook wel het een en ander, maar ik vraag mij af of dit eenmalige gebruik ook al veel schade zou kunnen aanrichten.
Ik hoop dat iemand mij daar meer over kan vertellen.

) en er is niets mis met haar. 