#1
Je dip wordt minder omdat je minder serotonine hebt.
Wanneer je het niet vaak doet, gaat xtc meer serotonine uit je hersenen trekken, waardoor je een grotere dip hebt. Als je minder serotonine hebt, zullen je hersenen minder serotonine kunnen geven.
Let wel op, een constant te weinig aan serotonine kan depressiviteit veroorzaken
Wanneer je het niet vaak doet, gaat xtc meer serotonine uit je hersenen trekken, waardoor je een grotere dip hebt. Als je minder serotonine hebt, zullen je hersenen minder serotonine kunnen geven.
Let wel op, een constant te weinig aan serotonine kan depressiviteit veroorzaken
ook altijd geslaagd!
)