Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA

MDMA

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had het ook laatst dat mijn laatste 200 mg die ik bijpakte helemaal niet meer werkte. Inderdaad dus minderen, een gram per weekend is veeeel :openmouth:

matthijs zei:
Van 300 mg sta ik al op mijn kop.
Klik om te vergroten...

Al... :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is dus de reden dat mensen van 25+ mij niet begrijpe dt ik meer als hen kan handele. Ben zelf 16 maar had probleme met het thuisfront, en ben ik dat gaan gebruike met vriende. 5 weekende lang, ik weet et is niet goed maar als je aangeboden krijgt ken je gewn geen nee zegge
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Delirium zei:
Ik had het ook laatst dat mijn laatste 200 mg die ik bijpakte helemaal niet meer werkte. Inderdaad dus minderen, een gram per weekend is veeeel :openmouth:

matthijs zei:
Van 300 mg sta ik al op mijn kop.
Klik om te vergroten...

Al... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Is toch niet zo gek? Ik heb echt 0 tollerantie en ben redelijk gevoelig voor xtc.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
matthijs zei:
Delirium zei:
Ik had het ook laatst dat mijn laatste 200 mg die ik bijpakte helemaal niet meer werkte. Inderdaad dus minderen, een gram per weekend is veeeel :openmouth:

matthijs zei:
Van 300 mg sta ik al op mijn kop.
Klik om te vergroten...

Al... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Is toch niet zo gek? Ik heb echt 0 tollerantie en ben redelijk gevoelig voor xtc.
Klik om te vergroten...

gast je doet net of het weinig is, van 150 hoor je al uit je stuiter te zijn

een dikke pil dus.... en jij van 2 dikke pillen pas.... 300mg is dus niet weinig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
GabberSnoePie zei:
matthijs zei:
Delirium zei:
Ik had het ook laatst dat mijn laatste 200 mg die ik bijpakte helemaal niet meer werkte. Inderdaad dus minderen, een gram per weekend is veeeel :openmouth:

matthijs zei:
Van 300 mg sta ik al op mijn kop.
Klik om te vergroten...

Al... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Is toch niet zo gek? Ik heb echt 0 tollerantie en ben redelijk gevoelig voor xtc.
Klik om te vergroten...

gast je doet net of het weinig is, van 150 hoor je al uit je stuiter te zijn

een dikke pil dus.... en jij van 2 dikke pillen pas.... 300mg is dus niet weinig
Klik om te vergroten...

Jajaja zeker... maar van 300 mg ben je zeer lijp. Heb een keer 2 x 150 mg mdma gehad (ok + veel drank en hasj) en ik weet er niets meer vanaf.
Maar zoals ik al zei heb ik niet zo heel veel nodig. Houdt er rekening mee dat je een meisje bent hè... dan heb je vaak wel wat minder nodig :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Genoeg mensen pakken 500 mg en zijn minder ver weg.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wordt er wat lusteloos van maar een flinke alcoholkater is erger.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
worden jullie dan niet brakkig na mdma? ik persoonlijk vind mdma brakkigheid erger dan speed brakkigheid in verhouding van hetzelfde gebruik, dus kan niet indenken dat ik een hele gram van dat spul op een weekend zou opmaken...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nah, als ik die shit neem is meestal zaterdag rond een uur of 4 (Smiddag's).

(daarvoor nog ff vet eten. patat etc..)

en ik ga rond 7/8 (S'ochtends) uur naar huis, en als ik dan me bed zie ga ik lekker slaape.

maar soms heb ik ook van die nachten dat ik zaterdag, zondag niet slaap en maandag gewn naar school moet<<--- 2x meegemaakt.


//Kani
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik drink nooit zoveel alcohol. kan er niet meer tegen. kater dringt zich al op terwijl ik nog aan het drinken ben...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
GabberSnoePie zei:
gast je doet net of het weinig is, van 150 hoor je al uit je stuiter te zijn

een dikke pil dus.... en jij van 2 dikke pillen pas.... 300mg is dus niet weinig
Klik om te vergroten...

Als er 100 mg in je pil zit heb je al een goede hoor. Dus 300 mg is wel ongeveer drie pillen. Niet zo heel gek dus dat je daarvan flink gaat spacen, Matthijs :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
15 euro voor een gram pure MDMA kristalle is duur? of goedkoop?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeer goeie prijs :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Delirium zei:
Zeer goeie prijs :openmouth:
Klik om te vergroten...


hmmm :mrgreen: en miss nog goedkoper, als een vriend van me hoger inkoopt

maja pille 100-150mg krijg ik ook voor 1.40 dusja

heb mooi mannetje dus :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Everio zei:
15 euro voor een gram pure MDMA kristalle is duur? of goedkoop?
Klik om te vergroten...
Geen slechte prijs hoor.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is 't mooi wit poeder? Dan heb je waarschijnlijk wel een leuke prijs..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan nu, na een jaar elke maand gebruiken, en laatste twee maanden, twee keer per maand.... op een hele avond wel 300 aan. Maar in t begin flipte ik al van 80! Toch maar eens rustig aandoen...

Maar een gram!!!! Pffff daar begin ik niet aan joh, dan word je volgens mij echt enorm lijp....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
matthijs zei:
Wordt er wat lusteloos van maar een flinke alcoholkater is erger.
Klik om te vergroten...
idd, maar naarmate je het meer doet wordt de xtc-kater wel erger denk ik

alhoewel ik moet zeggen dat de xtc kater meer geestelijk is dat je wat flauw voelt, en bij alcoholkater voel je je lichamelijk gewoon slecht, maar meestal zit ik dan zo simpel van geest dat ik mij nog prima vermaak
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goanaut zei:
Is 't mooi wit poeder? Dan heb je waarschijnlijk wel een leuke prijs..
Klik om te vergroten...

zeer mooi wit :) en meer kristallen dan poeder :wink:

"goeje shit" dus :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb me laten vertellen als ze je poeder willen aansmeren dat het met vanalles versneden kan zijn. ga voor echte kristallen!! soort grof zout dus en neem geen genoegen met poeder!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."