Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshulp nodig

hulp nodig

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lichtere voeding, water drinken, geen xtc meer nemen. :beer:

Nee ik zou het echt niet weten..

Ps: het is "hulp nodig" en niet "help nodig".
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Solidius zei:
* Consumeer geen voedsel 3 uur voor gebruik.
Klik om te vergroten...

die ga ik is probere
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb er zelf ook nog nooit van mn leven last gehad, mn vriendin echter wel. Zal haar dit ook eens adviseren, ben benieuwd of het werkt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
DonnieDark0 zei:
Ik heb er zelf ook nog nooit van mn leven last gehad, mn vriendin echter wel. Zal haar dit ook eens adviseren, ben benieuwd of het werkt.
Klik om te vergroten...

vind t fucking raar t is niet zo dat ik een zwakke maag heb, kots nooit met niks alleen met note :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb er nu 2 binne en het gaat nog super, toen 2e insloef was wel ff zwaar op de maag maar nog niks eruit gekomen :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me irritant.
Had er een keer 6 allemaal achter elkaar gesnoept helemaal niet ziek geworden en gekots :sunglasses: .

Wel brak,mooi dat het goed gaat
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik krijg altijd mega buikpijn en kotsneigingen als de pillen zijn uitgewerkt, maar niet tijdens gebruik.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
* Consumeer geen alcohol als je aan de MDMA / pillen gaat.
* Consumeer geen voedsel 3 uur voor gebruik.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
mede drugsforumleden

zit met nogal een probleem dat nogal letterlijk me strot uit komt zetten.

ik was vroeger altijd de gene die nooit over ze nek moest, maar toen ik (jaartje geleden) een keer nogal veel (3/4gram :flushed: mdma, (wist toen niet waar ik mee bezig was dus ga hier niet over beginnen) naar binnen gooide ging ik voor t eerst over me haggel.... Sinsdien kots ik altijd wel minimaal 1 keer als ik aan de noten ga, had laatst rustig aan geprobeerd 1 pilletje en ja hoor na 3 a 4 uurtjes kwam m'n heerlijke shoarma er allemaal uitzetten....
dat fucking van 1 noot :rolleyes:
het begint altijd dat me maag hartstikke leeg voeld (terwijl ik wel gegeten heb) en dan is het kwesti van tijd 10 tot 20 minuten en het gebeurd :kots:
Weet iemand waar t aan ligt of wat ik er aan kan doen :confused: :confused: vind het nogal irritant :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."