Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor pilletje zou het geweest zijn?

Wat voor pilletje zou het geweest zijn?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
kkk
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk, ik denk een xtctje.

Hoe vaak mogen we raden?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
caatje zei:
ik denk, ik denk een xtctje.

Hoe vaak mogen we raden?
Klik om te vergroten...

Weet je ook misschien de naam ervan, of nog meer kenmerken?
Kan je van deze dingen geen harde badtrip krijgen?

En wat is nu een normale straatprijs voor zo'n pilletje (ik heb 4 Euro betaald).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
laandert zei:
caatje zei:
ik denk, ik denk een xtctje.

Hoe vaak mogen we raden?
Klik om te vergroten...

Weet je ook misschien de naam ervan, of nog meer kenmerken?
Kan je van deze dingen geen harde badtrip krijgen?

En wat is nu een normale straatprijs voor zo'n pilletje (ik heb 4 Euro betaald).
Klik om te vergroten...

Bij het kruidvat hebben ze die brokkelige versie ook. Het heet daar A.s.pro BRUIS. Daar zijn ze regelmatig in de aanbieding.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
laandert zei:
Dag allemaal.

Laatste tijd ben ik een beetje aan het experimenteren met drugs enzo.
Blowen was mijn eerste stap, maar al snel wilde ik toch iets meer.
Ik heb gisteren dan voor het eerst een halve pil genomen, en voelde er eigelijk niets van.

Vandaag heb ik er 2 ingenomen, 1 was van redelijk normaal pil formaat. De 2e was echter heel klein, en ''bruis''. Hij brokkelde heel erg snel en gaf ook een beetje af (aan het plasticje waar ik hem in bewaard heb).

Deze pil was echt goddelijk. Super lekker gevoel, en ik kon al mijn drukke gedachten effies uitschakelen en helemaal ontspannen zitten en van alles genieten.

Nu was mijn vraag, wat voor pil heb ik nu ongeveer geslikt?

Kenmerken;

-Klein en rond
-Wit van kleur
-Brokkelt heel makkelijk en geeft een beetje af

Ik zou het graag willen weten!

Voor iedereen: geniet mense!!!!
Klik om te vergroten...

wij kunnen dit gewoon niet voor jou vertellen

www.pillreports.com

misschien vind je daar iets, echter is het niet 100% betrouwbaar... maar misschien vind je wel een naam ofzo :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."