#1
kkk
caatje zei:ik denk, ik denk een xtctje.
Hoe vaak mogen we raden?
laandert zei:caatje zei:ik denk, ik denk een xtctje.
Hoe vaak mogen we raden?
Weet je ook misschien de naam ervan, of nog meer kenmerken?
Kan je van deze dingen geen harde badtrip krijgen?
En wat is nu een normale straatprijs voor zo'n pilletje (ik heb 4 Euro betaald).
laandert zei:Dag allemaal.
Laatste tijd ben ik een beetje aan het experimenteren met drugs enzo.
Blowen was mijn eerste stap, maar al snel wilde ik toch iets meer.
Ik heb gisteren dan voor het eerst een halve pil genomen, en voelde er eigelijk niets van.
Vandaag heb ik er 2 ingenomen, 1 was van redelijk normaal pil formaat. De 2e was echter heel klein, en ''bruis''. Hij brokkelde heel erg snel en gaf ook een beetje af (aan het plasticje waar ik hem in bewaard heb).
Deze pil was echt goddelijk. Super lekker gevoel, en ik kon al mijn drukke gedachten effies uitschakelen en helemaal ontspannen zitten en van alles genieten.
Nu was mijn vraag, wat voor pil heb ik nu ongeveer geslikt?
Kenmerken;
-Klein en rond
-Wit van kleur
-Brokkelt heel makkelijk en geeft een beetje af
Ik zou het graag willen weten!
Voor iedereen: geniet mense!!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."