Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC zonder effect?

XTC zonder effect?

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is echt ongelovelijk bizar dat ik dit lees. Ik heb vanavond rond 10 uur voor het allereerst xtc op. Of tenminste ik ging ervanuit dat t xtc was.
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=7080
Deze waren het, Oranje met Mitsubishi logos, had er 2 van gekocht, dus maakt ook eigenlijk weinig uit :P


Een uur en 10 minuten later voelde ik het een klein beetje, toen direct naar een kroeg hier in de buurt gegaan waar vrienden zaten.
Binnen 20 minuten had ik nog geen eens echt door dak xtc ophad. Uiteindelijk naar de spiegel gelopen en naar mn ogen gekeken, t leek net alsof er 2 knikkers in mn oogholtes lagen.

Ookal zag t eruit alsof ik een vage junk was, ik voelde nauwelijks iets, voelde me gewoon prima, totaal niet bijzonder op wat voor manier dan ook. Ik heb ook helemaal geen zin gehad om te dansen, geen love gevoel, ik werd alleen niet moe. Daarom ben ik nu dus ook wakker :P

Ik verveelde me gewoon de hele avond, het enige dat speciaal was was dat ik de hele nacht nuchter ben gebleven. Ik voelde echt bijna NIKS van de pillen, maar kreeg wel de bijwerkingen, grote pupillen, irritante kaakbewegingen :P

Ook iedereen waarmee ik praatte hadden niet door dat ik wat op had, ik heb de hele avond goede gesprekken gevoerd, met mensen die 100% nuchter waren (mn beste vriend en zn zus).
Rond 2 uur-half 3 tweede pil genomen, en merkte helemaal niks drvan. Uiteindelijk ging ik teleurgesteld naar huis.

Bij pill reports staan ze getest op 140-170 mg. Dat leek me wel een goede stevige pil voor t eerste keer... Helaas vielen ze erg tegen.. Ik denk ook dat er echt weinig mdma in zat.

(damn wat een lang kut verhaal, iets kort maken lukt mij niet. naja toch effe proberen.)

Samenvatting; Van jouw beschrijving van de pillen, ga ik ervanuit dak dezelfde heb, en ik er ook geen ruk van voel.,


-edit-

K ben echt niet blij dat mn eerste keer zo verlopen is :( (moest ik effe kwijt)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb tijdje geleden, na lang overwegen een XTC pil genomen, het was een oranje bolletje met het mitsubishi logo op. Ik had gehoord dat dat de sterkste waren, zodus dacht ik; als ik het doe, doe ik het goed! Wat blijkt, ik voelde er NIKS van! :confused: Zou het aan de pil zelf gelogen hebben, wat ik eigenlijk wel denk, of zou het kunnen dat ik er gewoon tegen kan? Ik deed dit samen met een vriend die er ook één had gepakt, net dezelfde, en hij zei dat hij er toch wel iets van voelde maar dat de effecten niet te vergelijken waren met de vorige keer dat gij het deed. Hij er wel 2 had genomen zijn laatste keer(weet wel niet welke dat dat waren..). Vind dit wel spijtig :( Zou het nog eens willen doen maar voel mij daar redelijk schuldig bij omdat ik mensen beloofd heb dit maar 1 keer te doen...:(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Duidelijk nep-pillen!, van xtc kan je em niet ''een beetje'' voelen!

Je hebt het eigenlijk nog niet gedaan (mag maar 1 X), opnieuw pillen regelen dus!

Suc6 :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
LOL :mrgreen:
Zal misschien iets proberen regelen voor tegen dour dan :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ehm.. heb je een zware vorm van adhd oid?
Ik ken een een gozer, (hij krijgt amfetamine voorgeschreven van zn psychiater:þ) die dat had. Er zijn 5 niveaus ofzo van adhd, 5 is het ergst, hij had 4.. en add en iets met agressie. Die heeft er minstens 8 tot 10 nodig, die flikkert er op een avond gewoon 20 in :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je het maar een keer gaat doen (deze keer tellen we inderdaad niet mee) neem dan zeker de moeite om ze even te laten testen dat je zeker weet dat je het ook goed doet :)

www.drugs-test.nl

zoek iets met alleen mdma erin en zorg dat je er ronde de 100 mg van binnen krijgt :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
waren het deze:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=6905

zit echt heel weinig mdma in en voelde er zelf ook zo goed als niets van.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Graindor zei:
LOL :mrgreen:
Zal misschien iets proberen regelen voor tegen dour dan :stoned:
Klik om te vergroten...

daar ben ik ook met een voorraadje! :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
DOUR!

heu
ik zou niet met xtc beginnen als je het maar één keer wil doen :)
ik zeg niet dat het verslavend is maar ik heb al verschillende mensen horen zeggen "er is iets nieuws in mn leven"
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarschijnlijk zat er alleen speed in. Met misschien een heel klein beetje MDMA.
Maar je had waarschijnlijk andere pillen dan die van pillreports want 140 mg is heel veel en de eerste keer voel je dat wel degelijk!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
zie je maar weer dat je ook niet teveel waarde moet hechte aan pillreports. :rolleyes:

want de eerste keer had je van die 140 mg'ers van 1 al hartstikke hard uit je stuiter moeten zijn!!!!! :xtc:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ ionesco:
je zegt dat ze oranje waren, waren het dan ook niet deze?:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=6905

zit heel weinig mdma in en zoals ik al zei ik voelde er ook niets van...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
@ ExceptionalInsight
neen heb geen enkele vorm van adhd ofso, lol 20 op een avond is wel veel ze :openmouth:

@xcrement
Het waren inderdaad die pillen!

@-spaceman-
das tof om weten dat als ik er ben en niets gevonden had er toch mensen lopen die zeker al bij hebben, wat eigelijk wel logisch is maar alé :tongueout:

@teebo
nja maar heb al lang iets nieuws in mijn leven, endat is dan wel paddos :hearteyes: Ben namelijk ook wel een beetje tegen de chemische drugs maar de nieuwschierigheid kan ik niet onder bedwang houden :tongueout:

@Ionesco
Had net hezelfde, ging ook zeer teleurgesteld naar huis :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
xcrement zei:
@ ionesco:
je zegt dat ze oranje waren, waren het dan ook niet deze?:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=6905

zit heel weinig mdma in en zoals ik al zei ik voelde er ook niets van...
Klik om te vergroten...

Nope, waren stukken lichter... Maar weet nu iig wel niet die te kopen als ik ze zie :tongueout:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn eerste keer was ook zonder effect.

bummer :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."