#1
ik heb altijd het gevoel dat ik moet maar eens dat ik er dan op zit...
blijft het wel lang weg
blijft het wel lang weg


Daar moest ik hier in mn eentje achter de pc wel hardop om lachen. Het feit dat je mijn post serieus nam is ook wel vermakelijkDoodkapje zei:wat nou smerigheid???? het is wel zo hoor... en ik moet er ook ontzettend veel van pissen. is dat ook smerig???
iedereen moet pissen en schijten en ik kan nog het smakelijkst lachen om schijtverhalen. (men ex vertelde eens dat ze op bivak waren met het leger en dat ze overallen droegen. er moest er ene gaan schijten en die gaat in de bosjes. wat bleek toen die zen overall terug optrok? hij had erop gescheten! al die stront op zen rug!!! woehahaha)
Extraordinary_ zei:Ik heb nu 2 x pillen geslikt [beide keren 4 op een avond ofzo] en ik heb na beide keren gehad dat ik dagen daarna vlagen van duizeligheid had.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt?
SperSIZEboon zei:ik heb bijna bij elke drugs dat zodra het begint te werken dat ik naar het toilet moet.

GabberSnoePie zei:Extraordinary_ zei:Ik heb nu 2 x pillen geslikt [beide keren 4 op een avond ofzo] en ik heb na beide keren gehad dat ik dagen daarna vlagen van duizeligheid had.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt?
ja je lichaam is bezig met herstellen, kwestie van goed eten veel fruit enzo, en goed uitrusten en slapen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."