Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeek tussen pilgebruik?

Week tussen pilgebruik?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik heb vorig weekend sinds lange tijd (7 jaar) een xtc pil gebruikt. Ik wil eigenlijk aankomend weekend weer een pilletje nemen. Is mijn serotoninevoorraad door die ene pil nu helemaal op of krijg ik dat "love-gevoel" nog wel als ik a.s. weekend weer een pil neem?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel lichtelijk :) Je kan beter een paar maandjes wachten dan heb je meer dat lovegevoel. Helemaal terug zul je het niet meer krijgen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijk me niet dat 1 pil heel de serotoninevoorraad op maakt.
Denk dat het effect wel wat minder is, das wel jammer natuurlijk.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat je nog bijna het optimale gevoel ervaard. maar tuurlijk is het beter om te wachten tot 2 maandjes er tussen.


:wink:


X :hearteyes: :flushed: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jessy2409 zei:
Hallo, ik heb vorig weekend sinds lange tijd (7 jaar) een xtc pil gebruikt. Ik wil eigenlijk aankomend weekend weer een pilletje nemen. Is mijn serotoninevoorraad door die ene pil nu helemaal op of krijg ik dat "love-gevoel" nog wel als ik a.s. weekend weer een pil neem?
Klik om te vergroten...

aangezien je pas sinds 7 jaar weer xtc hebt gebruikt vermoed ik dat je gewoon van het ultieme effect mag genieten... ik heb ook een keer na een lange tijd geen xtc, 2 nachten achter elkaar xtc gedaan. En ik kan je vertellen dat ik beide nachten even waus was inclusief heerlijk love-gevoel! (serotonine)!! Ik denk niet dat het uitmaakt dus, geniet!!! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je gaat nauwelijks een verschil voelen. Doe gerust! :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Prima, als je daarna je hersenkwabben 2-3 maanden rust gunt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik laat er altijd een week tussen zitten en dat doe ik nu al dik een half jaar ( I KNOW IT'S VERY BAD) maar 1 pilletje hakt nog steeds net zo hard en ik voel me nog steeds net zo lekker..... nope geen kater dipdagjes of wat dan ook.. neem wel veel vitamines en L- tryptofaan (dagelijks 2 voor het slapen gaan )

Maar het is niet goed voor je nee.. een xtje is niet erg
ik hoop dat mijn "fase"ook weer snel weg is
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
je moet trouwens wel opletten met die l tryptofaan
als je dat te lang doet en te veel
dan maakt je lichaam niet meer uit zichzelf serotonine aan
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
je moet trouwens wel opletten met die l tryptofaan
als je dat te lang doet en te veel
dan maakt je lichaam niet meer uit zichzelf serotonine aan
Klik om te vergroten...

Bij 5HTP is dat vrij snel, bij L-tryptofaan duurt het langer. Weet iemand de precieze tijdsduur?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
bij L-tryptofaan valt het wel mee, omdat dat in je lichaam eerst omgezet word in 5-htp en dan pas in serotonine..... Dan moet je lichaam het dus nog wel zelf aanmaken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."