#1
xtc is xtc eigenlijk 


teebo zei:kheb ook wel vaak rare gevoeles achteraf, meestal voelt het goed, soms wat duizeligheid wat ook wel leuk is...
geniet ervan
Doodkapje zei:ik had het ook gisteren dat gloeiende gevoel en men gezicht werd ook rood... maar denk dat dat opvliegers zijn van chemische menopauze...![]()
Doodkapje zei:mmm je dacht toch niet dat XTC gezond was?
Djones zei:Doodkapje zei:ik had het ook gisteren dat gloeiende gevoel en men gezicht werd ook rood... maar denk dat dat opvliegers zijn van chemische menopauze...![]()
Ik volg je even niet, betreffende de 'chemische menopauze'.
Vond trouwens nog een niet opbeurend artikel op internet:
http://www.ntvg-s.nl/archief_new/archie ... 007e01.htm
Doodkapje zei:zegt de ghb gebruiker...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."