Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreemd verschijnsel, week na Xtc gebruik.

Vreemd verschijnsel, week na Xtc gebruik.

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
xtc is xtc eigenlijk :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het was het vorige weekeind dat ik voor het laatst Xtc had genomen.
Maar nu begon ik mij sinds vrijdagavond ineens lichamelijk een beetje vreemd te voelen.
Alsof mijn hele huid over mijn lichaam gloeide!

En ik maar denken wat het toch kon zijn.
Schiet mij ineens te binnen dat dit hetzelfde gloeiende gevoel is wat je ook hebt tijdens de Xtc.
Ik weet niet of jullie weten wat ik bedoel!?

Maar ik vind het hoogst vreemd dat ik dit nu heb, zo een week na het laatste gebruik.

Ik moet er wel bij zeggen dat het 2 weken geleden ook raak was in dat weekeind met de Xtc.
Kan het misschien zo zijn dat dit ontwenningsverschijnselen zijn na teveel Xtc te hebben gebruikt, zo kort achter elkaar?

Iemand anders dergelijk ervaringen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
dus je had 2 weken na elkaar gegooit en dan een week niet en nu voel je dat?

lijkt me niet! na 2 weken gebruik kan het echt niet (anders moe ik da ook al paar keer gehad hebben :wink:)

ik zelf denk wat anders... of je bent er miss toch overgevoelig voor...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm... denk dat het niets is maar dat je het gewoon linkt aan die pillen.
Maar.. don't take my word for it!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
kheb ook wel vaak rare gevoeles achteraf, meestal voelt het goed, soms wat duizeligheid wat ook wel leuk is...
geniet ervan
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
teebo zei:
kheb ook wel vaak rare gevoeles achteraf, meestal voelt het goed, soms wat duizeligheid wat ook wel leuk is...
geniet ervan
Klik om te vergroten...

Ik heb juist helemaal geen fijne gevoelens na xtc gebruik: soms depressief, sloom en snel geirriteerd zou zo met je willen ruilen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik had het ook gisteren dat gloeiende gevoel en men gezicht werd ook rood... maar denk dat dat opvliegers zijn van chemische menopauze... :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Doodkapje zei:
ik had het ook gisteren dat gloeiende gevoel en men gezicht werd ook rood... maar denk dat dat opvliegers zijn van chemische menopauze... :grin:
Klik om te vergroten...

Ik volg je even niet, betreffende de 'chemische menopauze'.

Vond trouwens nog een niet opbeurend artikel op internet:

http://www.ntvg-s.nl/archief_new/archie ... 007e01.htm
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
laat maar was een graptje, geen bang je krijgt geen menopauze van xtc hoor...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
mmm je dacht toch niet dat XTC gezond was?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doodkapje zei:
mmm je dacht toch niet dat XTC gezond was?
Klik om te vergroten...


Nee, maar zover had ik mij er nog niet in verdiept :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
eerst veel lezen dan proberen zou ik je willen adviseren...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Xtc is bad
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
zegt de ghb gebruiker... :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Djones zei:
Doodkapje zei:
ik had het ook gisteren dat gloeiende gevoel en men gezicht werd ook rood... maar denk dat dat opvliegers zijn van chemische menopauze... :grin:
Klik om te vergroten...

Ik volg je even niet, betreffende de 'chemische menopauze'.

Vond trouwens nog een niet opbeurend artikel op internet:

http://www.ntvg-s.nl/archief_new/archie ... 007e01.htm
Klik om te vergroten...

heb je zoiets ook al opgezocht over alcohol? :wink:

kom je ook verontrustende dingen over tegen

doe het met mate :) en je zal egt niet korter leven :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doodkapje zei:
zegt de ghb gebruiker... :grin:
Klik om te vergroten...

ghb is gezonder (lees minder gezond) dan xtc hoor... vooral met al die vervuiling en zooi op het moment.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
minder ongezond zal je waarschijnlijk bedoelen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
GHB lijkt me minder ongezond dan die pillen van tegenwoordig ja..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."