Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste pilletje report

Eerste pilletje report

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen vrijdag heb ik dus mijn eerste pilletje op. Hier mijn report :xtc:

We waren met z'n 3en en fietsten naar onze dealer. Nadat we onze 'napoleonetjes' hadden gekocht namen we ze om 5 uur in met goedkope ice-tea van de spar. Het regende, we stonden onder een afdakje. We besluiten een vriend te bellen om daar even lekker droog te zitten terwijl we wachten tot het inslaat.

Er wordt een Megadeth reportage opgezet. Het begin kan ik nog wel volgen maar dan..
Tintelingen? Wat is dit? Hoe kan dit?
Er beginnen vloeistoffen door mijn lichaam te lopen die alles lijken schoon te maken. Ik kijk naar de klok, het is half 6. Opeens hoor ik mezelf zeggen: 'Oh jongens, nou voel ik me echt wel vaag.' En bij 'vaag' slaat mijn stem over. Toen sloeg het pas echt in. Overal in mijn lichaam voelde ik een zalige aanwezigheid. Ik wist me er geen houding bij te geven. Vage gedachten kwamen in me op: moest ik op de vloer gaan liggen kronkelen? Het voelde allemaal erg overweldigend. Ik besloot met een big-smile naar het plafond te kijken.

'We gaan naar buiten nu.' En we beginnen met lopen.

We lopen over de dijk, constant te roken. Omdat het zo lekker is. Terwijl we lopen kunnen we het niet over veel anders hebben dan hoe relaxt we ons wel niet voelen. Het gesprek en het lopen gaan over niks, maar toch maken ze ons blij. We zijn blij dat we hier zijn, met z'n 3en. Het hoorde zo te zijn. De hele avond helemaal niks gedaan. Gelopen, gezeten en gerookt. Het was HEERLIJK.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
doet me erg denken aan mijn eerste periode aan de X

wel beetje kort report met weinig inhoud :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja idd dit is egt van de 1e periode nu is de lol er wel vanaf vind ik ik stop met xtc voor een lange tijd zodat dit gevoel weer trugkomt:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."