Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlopt dit?

Klopt dit?

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
A watched pot never boils...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok, k weet niet of dit al ergens staat maar ik zag het nergens staan dus :wink:

Ik heb zelf wel eens meegemaakt, dat als ik een pil pak en ik ga er op wachten dat er eigenlijk amper of niks gebeurt. Dit heb ik zo'n 3x meegemaakt. Maar als ik ergens mee bezig ben, of er niet aan denk dat ik net geslikt heb, slaan ze ineens lekker hard in.

Is dit waar of zit t gwn in mn kop, en als t waar is meer mensen die tzelfde hebben ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, hoe minder je erop gaat letten hoe fijner de inslag zal zijn.
Eigenlijk best logisch, zo voorkom je dat je er teveel van gaat verwachten en het uiteindelijk minder uitpakt dan je in gedachte had.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb ik ook, its the power of your mind my friend :wink: De eerste keer was ik 'vergeten' dat ik het genomen had, omdat ik het maar tegen 1 persoon verteld had. Alles dus zoals normaal en gewoon naar de dancing gelopen. Ineens krijg ik me toch een partij kramp in m'n voet :P Geweldig ^^
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
kramp in je voet? wat fijn :P

Toch merk ik er zelf niet echt veel van, omdat het volgens mij gewoon geen goeie pillen waren de laatste tijd.. maar de anderen waarmee ik toen was gingen best hard :confused: nouja, ik zal de volgende keer eens wat meer ontspannen en er minder op letten.. misschien werkt het wel :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
probeer ook is je pil stuk te bijten en dan te slikken of doe ze gwn in twee. Dan komt het effect sneller en heviger op

heb ik gedaan afgelopen zaterdag en wow wat een verschil wel :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
fragany zei:
probeer ook is je pil stuk te bijten en dan te slikken of doe ze gwn in twee. Dan komt het effect sneller en heviger op

heb ik gedaan afgelopen zaterdag en wow wat een verschil wel :hearteyes:
Klik om te vergroten...
kapot bijten moet je vooral doen, das lekker goed voor je tanden :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
in tweeën breken en dan doorslikken? zal t op hellraiser probere :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zonde.. Dan gaan er stukjes pil verloren :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb gehad dat ik elke keer zei; Nah ik voel er echt niks van, die 2 tellen later insloeg.
Ook heel apart.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
Zonde.. Dan gaan er stukjes pil verloren :P
Klik om te vergroten...

haha dacht net hetzelfde :P tja elk klein beetje is een klein beetje beter he :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Armani7 zei:
Serenity zei:
Zonde.. Dan gaan er stukjes pil verloren :P
Klik om te vergroten...

haha dacht net hetzelfde :P tja elk klein beetje is een klein beetje beter he :grin:
Klik om te vergroten...

In een wietzakje stoppen, onder je stoelpoot leggen en er dan rustig op gaan zitten. De meesten pillen worden dan ineens vrij fijn poeder :wink: Zakje open en naar binnen kieperen, word het allemaal wat sneller opgenomen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
DreamWeaver zei:
Armani7 zei:
Serenity zei:
Zonde.. Dan gaan er stukjes pil verloren :P
Klik om te vergroten...

haha dacht net hetzelfde :P tja elk klein beetje is een klein beetje beter he :grin:
Klik om te vergroten...

In een wietzakje stoppen, onder je stoelpoot leggen en er dan rustig op gaan zitten. De meesten pillen worden dan ineens vrij fijn poeder :wink: Zakje open en naar binnen kieperen, word het allemaal wat sneller opgenomen :)
Klik om te vergroten...

En het smaakt ranziger. Het hele idee van een slikbare pil heeft een functie, jeweet :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Delirium zei:
DreamWeaver zei:
Armani7 zei:
Serenity zei:
Zonde.. Dan gaan er stukjes pil verloren :P
Klik om te vergroten...

haha dacht net hetzelfde :P tja elk klein beetje is een klein beetje beter he :grin:
Klik om te vergroten...

In een wietzakje stoppen, onder je stoelpoot leggen en er dan rustig op gaan zitten. De meesten pillen worden dan ineens vrij fijn poeder :wink: Zakje open en naar binnen kieperen, word het allemaal wat sneller opgenomen :)
Klik om te vergroten...

En het smaakt ranziger. Het hele idee van een slikbare pil heeft een functie, jeweet :P
Klik om te vergroten...

The taste of a wonderfull time my friend :wink: Ik heb niet eens zoveel moeite met de smaak.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fijnmalen en dan in een bommetje...?

De smaak van MDMA/XTC is echt zo goor dat ik gelijk al moet kokhalzen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
K vind die smaak ook best meevallen, wel goor maar hoef niet te kotse ofzo
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
gewoon in twee breken dan vliegen er toch geen stukken af?
en dan inslikken versnelt en versterkt het proces en dit is eigen ervaring :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Solidius zei:
Ja, hoe minder je erop gaat letten hoe fijner de inslag zal zijn.
Eigenlijk best logisch, zo voorkom je dat je er teveel van gaat verwachten en het uiteindelijk minder uitpakt dan je in gedachte had.
Klik om te vergroten...

Klopt en je kan ook neit het moment bepalen dat die inslaat verschilt per keer. Soms gaat het vanzelf en heel snel zeker in het begin had ik dat :mrgreen: en nu duurt het langer of als je opstaat, naar buiten gaat, temperatuurs wijzigen werkt ook of een jointje er bij roken.

Maar ligt ook aan de pil en aan jou zelf hoe je jezelf die dag voelt.

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doe zelf soms ook wel is 2 pilletjes tegelijk in 'n capsule, werkt altijd goed. Slaat lekker hard in aangezien het in poedervorm is:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
als je ook bezig blijft fysiek dan blijft jouw lichaam ook intern in beweging en dus zal de pil dan ook sneller opgenomen worden...

dus ga vooral niet staan wachten op die party tot die inslaat maar ga lekker dansen alvast! dat zal je alleen maar beter bevallen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."