Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA en moe worden?

MDMA en moe worden?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik word altijd slaperig van mdma :)
kan dan ook zo in slaap vallen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik werd er ook steeds heel moe van, tot de laatste keer! Jezus complete Truus de Mier Chaos! SperSize als slachtoffer! XD! :flushed:
Djo Ratelband! XD! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
mjah dat was in combi met pep :tearsofjoy:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ellesdee zei:
mjah dat was in combi met pep :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ja, maar die was die zondag niet meer in mijn lijf geweest, toen ik zondag die halve stamp nam en als toetje de bom! :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
ik word altijd slaperig van mdma :)
kan dan ook zo in slaap vallen
Klik om te vergroten...

een vriend van me heeft dat ook, als we thuis mdma nemen dan gaatie het liefst ff een half uurtje tukken op de bank.. ikzelf kan me het niet voorstellen, ik word namelijk altijd vreselijk opgewekt van t spul!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt wel heel bekend, alleen ik had die vermoeidheid op een feest, dat was toch wat minder :) .
ik denk echt dat mdma je onderbewustzijn versterkt, dus in dit geval was je gewoon heel erg moe, en dat kwam er dan op deze manier uit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag is er iets gebeurt wat ik nog nooit heb meegemaakt.
Kwam na ongeveer 3/4 nachten niet slapen (speed) onwijs verzuurd mn bed uit. Dus ik denk, laat ik maar een beetje van mn mdma kristallen nemen om wakker te worden.

Dus ik gooi ongeveer 100mg in een glas en drink het op.
Kwartiertje later voel ik de MDMA inslaan en word ik ineens heel erg moe, zo moe dat ik weer 4 uur mn bed indook.

Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt ook bekend hier!

Play_bunny zei:
ik denk echt dat mdma je onderbewustzijn versterkt, dus in dit geval was je gewoon heel erg moe, en dat kwam er dan op deze manier uit.
Klik om te vergroten...

Daar dacht ik ook aan :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."