#1
misselijkheid is zo over hoor, heb er nooit echt last mee en gebruik zo rond de 1 keer in de 3 á 4 maanden ![:)]()
Wacky zei:De dag erna is ie bij mij ook niet al te enthousiast.
De morgen erna doet ie het hier weer prima.
Misselijk van xtc zal wel meevallen. Heb 1 keer mezelf even 5 minuten een beetje misselijk gevoeld, verder niet.
Eten voor de X is geen probleem, maar ik zou geen 3 gangen menu nemen. Gewoon een broodje, of stuk fruit of een loempia.

Big Mo zei:nou ik weet niet waarom, maar op xtc en ondanks dat ie niet echt goed overeind komt vindt ik het heerlijk om lekker gezogen te worden, het is 10 keer zo gevoelig en o zo zaligen klaarkomen, helaas dat gebeurt maar zelden
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."